2 Mayıs

Yağmur yağıyor, usul usul...hava serinledi, balkon cazibesini yitirdi. Suluboya malzemeleri, yeni başladığım resim balkon masasında. Ara ara uğrayıp, biraz boyuyor hemen içeri kaçıyorum.

Sabah La Casa De Papael Fenomen' i izledim. Dizinin çekim aşamalarını, nasıl birden bire dünyada odak noktası haline gelmelerini anlatıyor, güzeldi...

Bilge' nın öğretmeninden bu hafta için ders yayını programı gelmiş. İyi oldu, daha rahat tekrar yapabiliyor. Bir anket doldurup yollanacakmış, o işi halletti.  Başladığı kitabı sevmediğini söyleyip bıraktı. Yerdeniz Serisine devam edeyim diyerek En Uzak Sahil' e başladı.

Rilke' den dört öykü okudum.Dergide Ölü Canlar ve Oblomov' la ilgili iki makale okudum ve Mayta' nın Öyküsü' ne devam ettim.

Akşam Yin Yoga dersi vardı. Bilge' yle birlikte girdik derse. Bayadır aynı derse katılmıyorduk. Ders daha çok restoratifti. Evde ne kadar battaniye,yastık varsa sağımıza solumuza yerleştirdik. İyi bir dersti, çok zorlanmadım ama zihnimi tutmak daha önceki derslerden daha zordu. Sanırım içinde bulunduğumuz durumla ilgili herkes gibi ben de odaklanma sorunu yaşıyorum. Bunu çok kabullenmiyordum ama dün fark ettim. Haftada bir gün yin yoga yapacağız, bu çok güzel bir fırsat ve iyi gelecek.

Akşam Cinayet Süsü filmini izleyelim dedik. Can çekişme seviyesine gelmiştim telefon çaldı. Allahım nasıl sevindim, canımın içi Leylakdalı' m aradı. Uzun uzun konuştuk, telefonu kapattığımda bizimkiler de filmi bitirmişti. Nasıl iyi hissettim anlatamam.
Absürd Gezegen belgeselini izledik, iki bölüm, çok güzeldi...

Sonrası uyku...

Yorumlar

  1. Cinayet Süsü filmini ben de çok izlemek istiyorum. 😊 La casa de papel fenomeni izlediğimde ciddi anlamda dizinin zorluklarla çekildiğini görmek, diziyi daha kıymetli yaptı benim için. Güzel verimli bir dün olmuş. 🤗

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel verimli kullanıyorsunuz bu günleri. ben de çok şey yapıyorum
    biliyorsun, zaman yetmiyor hatta. bir de bel vesırt ağrılarım olmasa yoga
    yapağım ama çok olunca moralim bozuluyor hiç yapmıyorum. aslında bunlara
    faydası var biliyorum. kızımla bir şeyler yapmak sorun,
    seninle oturmayı bile sevmiyorum dedi geçen bana. böyle aksi oluşu
    zaten beni yoran ve belki de ağrılarımın kaynağı.
    bu yüzden Bilge'nin seninle ilişkisi çok kıymetli, zaten
    biliyorsundur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buketçim aslında oldum bittim Bilge' yle günlerimiz böyle geçiyordu. Bilge' nın hep arkadaşlarıyla ilişkileri sıkıntılı olduğu için bize daha yakın sanki. Bu da aslında korkutmuyor değil. Nihayetinde kendi yaşıtlarıyla sağlıklı ilişkiler kurmaya ihtiyacı var ama o biraz acımasız bu konuda.Hemen silip atıyor. Zamanla toparlar diye düşünüyorum. Birde Bilge' nın hep naif bir tarafı oldu, asla ağzından seni üzeceğini bildiği bir laf çıkmaz. Bu da aslında belki de sevmediği şeyleri ben üzülmeyim diye yapıyordur endişesini doğuruyor. Dediğim gibi zamanla herşeyin yerine oturacağını umut ediyorum.

      Sil

Yorum Gönder