Hafta Sonu

 Cumartesi her zaman ki gibi kursta geçti. Yeni bir resme başladım, iyi gidiyor.Pazar günü kahvaltı sonrası temizliğe vurdum kendimi. En son evde ışıltılar görünce bizimkilere dedim " hadi çıkıyoruz evden, en azından dönünce evdeki ışıltılar karşılasın bizi":)) Resim Heykel Müzesi' ne gittik.
 Bu seferki gidişimizin en güzel tarafı Bilge' nin pür dikkat ressam ve tablo isimlerini okuyarak gezmesiydi
 Bu odaya bayılıyoruz, eşyalar o kadar güzel ki,
tavan süslemeleriyse adeta büyüleyici. 
 Bunlar da " müze bahçesi kedileri" ne kadar güzeller değil mi?
Bu da heykele özenen Bilge:))

Müze çıkışı yemek yedikten sonra eve döndük. Bilge 23 Nisan için şiir ezberlemeye koyuldu. Ben yeni bir kitaba başladım, Koca' da tv' ye vurdu kendini. Sabah evdeki ışıltı kaybolmuştu, sinir oldum:))
Güzel bir haftamız olsun, mümkünse yarın yağmur yağmasın en azından çocukların gösterisi bitene kadar....

Yorumlar