Yeni Kolye

 Uzun zamandır yeni bir şeyler yapmıyorum. Bir nevi durgunluk zamanı, killerime bakıyorum, boncuklarıma bakıyorum, yaptıklarıma bakıyorum, yeni bir şeyler çıkmıyor benden. Elimde de o kadar çok malzemem var ki içim sızlıyor. En son bu örme işi çok hoşuma gitmişti. Biraz ördüm, biraz birleştirdim, bu kolye çıktı ortaya.
Malzemeler çok basit. İki renk ip, ahşap boncuk ve halkalar. Boncuklarla, halkalarıın etrafını iple örüp, metal zincire ekledim.Çabuk yapılıyor, çok meşakkatli değil. Gerçi ahşap boncukların etrafını örerken, boncuklar zıplama eğiliminde oluyor önceleri ama sonra alışıyorsunuz. Böyle renkli, değişik, uyduruk  bir şey oldu:))

Yorumlar

  1. Çok güzel br fikir sarı renge bayıldım ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuray hanım beğenmeniz ne güzel, teşekkür ederim.

      Sil
  2. çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Margazit çok teşekkür ederim, yüreklendirdiniz beni:))

      Sil
  3. günaydınnnn :) ne kadar beceriklisin ya maşallah !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesim günaydın kuzum, öyle miyim, neyim:)) çok fenayım çok:))

      Sil

Yorum Gönder