Konsere Gittik

 Dün bir arkadaşım aradı "akşama konsere gidelim mi davetiyem var" dedi. Koca henüz İstanbul'dan dönmemişti, Bilge' yi ne yapsak diye düşünürken arkadaşım "Bilge' de gelsin deyince" , "neden olmasın" dedim.Bilge'ye "akşam Caz Konserine gidelim mi "dedim, uçtu havaya, "sen çaktırma konsere gideceğimizi, ben seni okuldan erken alırım" dedim. Akşam  almak için sınıfa girince, öğretmen gülümsedi "oh ne güzel caz konserine gidiyormuşsunuz" dedi. Allah'tan bizim kız hiç çaktırmamış:))
Gelelim konsere, 30. Ankara Müzik Festivali kapsamında Passıflora Quartet Grubu'nun Konserine gittik.
Konser 20.30 ' da başlayınca Bilge' ye uykun gelirse uyu, konser bitince uyandırırım dedim. Konser bitiminde doğru ağırlaşan göz kapaklarına yenik düştü:)) Konsere gelince tam anlamıyla harika bir repertuar  dinledik. Cazdan, Latin ezgilerine kulağımızın pası silindi.Grup üyelerinin hepsi harikaydı ama biz en çok Levent Altındağ'a bayıldık. Müzik dolu bu güzel geceyi, alnından öpüp güzel anılarımızın arasına kaldırdık.
Gece eve döndüğümüzde Koca' da gelmişti, Bilge çok sevindi.Babasına heyecanla konseri anlatırken uyuya kaldı:))

Yorumlar

  1. Konsere gitmek insanı yeniliyor sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan katılıyorum sana kesinlikle yeniliyor insanı.

      Sil

Yorum Gönder