Hafta sonu...


Pazar günü erkenden kalktık.Kahvaltıya gittik.Oradan Altınpark' a yollandık. Park yemyeşildi. Uzun zamandır Feza Gürsey Bilim Merkezi' ne gitmek istiyorduk. Bilge dilinde bin soruyla girdi içeri.Bu arada Koca oflayıp puflayarak "ben girmesem mi" demelerde.

Biz girdiğimizde içeride bir gurup çocuk vardı. Görevli diğer gurupla elektrik gösterisini izleyebileceğimizi söylemişti. Baba kız çok keyif aldılar, çok ilginç bir yerdi. Oradan oraya koşturup durdular. İkinci gurupla gösteriyi izledik. Statik elektriğin saçlarını havaya kaldırması kısmına bayıldık.Çok komikti. Çıkışta Bilge uzun uzun paten sürdü. Çok sıcaktı. Biz ters düştük. "At bineyim" diye tutturdu. Allahtan öğle yemeği arasıydı, kimse yoktu. Eve geldik. Hapşurmaktan helak olmuştum. Duş alıp, biraz uyudum.Bu arada Koca yemek hazırlamış. Mutfakta her yer her yerdeydi. Çaktırmadım ama çok uzun süre mutfakta temizlik yapmak zorunda kaldım. Bugün için yemek yaptım.Mutfak böyle bir yer sanırım, insan girdimi çıkamıyor. Film izledik, uyuya kalmışım. Tabi erken yatınca, sabaha karşı uyandım. Tekrar uyudum, tekrar uyandım, alarm çalana kadar bu böyle devam etti. Bir sürü de abuk sabuk rüya gördüm. O uykudan rüya çıkması bile mucize. Neyse toparlanacağım son sürünmelerim sanırım. "Melek Dili" ni hâlâ bitiremedim, ancak yarılayabildim:))
Bu arada yeni kitaplarda aldım. Nasıl olsa okurum. Bu haftayla ilgili yarın Anıtkabir ziyareti ve hafta içi "İşte Benim Zeki Müren" sergisine gitmek var, başka bir şey planlamıyorum. "Olduğu Kadar Haftası" olacak:))
İyi bakın kendinize...

Yorumlar

  1. Yorucu bir haftasonu olmuş ama bilge çok eğlenmiş belli :))
    Öyle bir bilim merkezinin varlığından haberim bile yoktu... Bu cumartesi anıtkabire günübirlik gelmeyi planlıyoruz... Belki oraya geçebiliriz...
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder