Haftanın özeti

Bu hafta çok yoruldum, ofis işlerim çok yoğundu, bir de üstüne atağa kalkan alerji eklenince yorgunluktan ters düştüm.
Hafta başında kendime yapılacaklar listesi oluşturmuştum.Ofisle ilgili olanlar yanlarına "tık"larını aldılar ama onun dışındakiler kuzu kuzu bekliyorlar. Evle neredeyse  hiç ilgilenemedim. Kirli sepetinin dibini görmek gibi bir madde koymuşum listeme. Şöyle bir baktım, imkansız hatta fantastik bir çaba olmuş. Bu hafta iki defa ütü yapmama rağmen, yine bir yığın ütülenecek  var, en az iki makine çamaşır yıkanacak.. İmdaaat...camlardan bahsetmiyorum bile.Yetiştirmem gereken kolye siparişlerim var, allahtan sıkıştırmıyorlar. Çoğunu fırınladım, birleştirmeler kaldı. 


Dımıtre Dınev' in Melek Dili' ne başladım geçen hafta. Kitap çok ilginç ama ne zaman elime alsam uyuya kalıyorum. İlk kez bu kadar yavaş okuyorum. Önümüzdeki hafta umarım bitiririm. Bilge'yle kesirleri çalışmalıyız, bir arada denklemler dedi ama şaka yapıyordu sanırım. 3. sınıf çocuğunun denklemle ne işi olur ki?  Neyse hafta sonu için, gelecek hafta için liste oluşturmayacağım. Biraz akışına bırakırsam, kafam daha rahatlayacak galiba. Bir de böyle deneyim.  Bir arkadaşımın dediği  gibi "Bahar kadar güzel şeyin, niye alerjisi olur ki":)) Bari kuaföre gidip dip boyamı yaptırabilsem:))) İyi bakın kendinize...

Yorumlar

  1. Arada dağınık bırakmak lâzım. Ya da listeyi kısa tutacaksın, her şey bir anda olmaz:-)

    YanıtlaSil
  2. Bahar başında benim de gözlerim çok kaşınır, sulanır. Birkaç hafta sürüyor, ilaçsız atlatıyorum. Kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok direndim ilaç almayım diye ama bugün başladım. İlaç beni tam anlamıyla sersemleştiriyor ama dayanamadım:(( Çok teşekkür ederim,sevgilerle...

      Sil
  3. bende bıktım çamaşırlardan.Topladığım çamaşırları bazen katlayamıyorum yığılıp kalıyor.Ne ütü bitiyor ne evin temizliği.Mutfaktan hiç bahsetmiyorum bile.Bende butik pasta,kurabiye yapıyorum.Hele ki siparişim varsa mutfağa destur çekip öyle giriyorum.Hayat koşuşturmacısı.Allah sağlık versinde hepsinin üzerinden gelinir.Sana da kolay gelsin,Allah yardımcın olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşimin de ikizleri var henüz sekiz aylıklar, sizin işiniz daha zor. Evet ya sağlık çok önemli, çaresiz dert olmasın yeter, sevgilerle...

      Sil

Yorum Gönder