Yeni kolyeler

 Sonunda şeytanın bacağını kırdım sayılır. Gerçi ite kalka oldu ama olsun. Uzun zamandır yeni bir şeyler yapmıyordum.
 Daha doğrusu yapıp, fırınlayıp, bir kenarda bekliyorlardı.
 Yaz gelince yıllardır çalıştığım bir arkadaşımın siparişlerini yaptım.
 Sipariş dediysem "sipariş " kelimesi bile beni acayip kasar. Neler istediğini az çok biliyordum
 Gerisini de bana bırakıyor her sene  zaten. Böyle ortaya karışık bir şeyler yaptım.
 Daha bir sürü boncuk var fırınlanmış, bir araya gelecek.
 Artık uzun yaz akşamlarında, film izlerken yaparım:))
Dün Bilge' yle dişçi macerası yaşadık. Kalıcı azı dişinde kocaman bir çürük varmış. Nasıl üzüldüm. Dolgu yapıldı, bir de süt dolgusu yapıldı. Dün sonunda "abur cuburu bırakma" kararı aldığını ilan etti. Aradan bir saat geçti "dondurmamı yesem" dedi:))Uzun  uzun konuşup, kendisine sınır koymasını ve dişlerini güzel ve düzenli fırçalamasını söyleyip durdum. Bakalım işe yarayacak mı. Bu abur cubur işinin ucu okulla birlikte kaçtı zaten. Sen ne kadar korumaya çalışırsan çalış, çocuk nihayetinde görüyor. Neyse ama dişçi koltuğunda çok cesur hiç bana çekmemiş. Onun dolgusu yapılırken bile ben tedirgin oldum, yüreğim güp güp attı:))

Yorumlar