Hafta Sonu


Cumartesi günü Bilge' yle evden erken çıktık. Önce Dost' a uğradık, ardından bir iki mağaza dolaşıp piyano dersine gittik. Daha doğrusu Bilge gitti ben de her zaman ki parka konuşlandım. Güya kitap okuyacaktım ama ne mümkün. Hava o kadar soğuktu ki, yakındaki bir kafeye kendimi zor attım. İki bardak sıcak çayın ardından Bilge aradı, dersim bitti diye. Hiç oyalanmadan eve gelelim dedik. kuaföre gitmem gerektiği aklıma geldi, Ben saçlarımı kestirdim, Bilge manikürümsü bir şey yaptırdı. Markete uğrayıp, koşa koşa eve gittik. Elleri çok güzel oldu, artık tırnaklarına dokunmuyor.Umarım böyle gider.
Ben kitap okudum, Bilge çizim yaptı. Efes bir o tarafa, bir bu tarafa devrildi durdu. Pazar sabahı erkenden kahvaltı yaptık.Koca' yla yoga dersine gittik. Yine aynı gruptuk, keyifli bir ders oldu. İki ayrı hocadan ders alıyor olmak benim için ilginç bir tecrübe.

Geçen hafta M. Bulgakov' un Genç Bir Doktorun Anıları nı bitirdim. Yazarın çok güzel ve akıcı bir dili var. Hafta sonu Usta ve Margarita kitabını da aldım.

Agatha Christie 'nin Arka Sokaktaki Cinayet  ini bitirdim. Dört kısa öyküsü vardı, güzeldi.

M.K Perker' in Ölmeden Önce Gülmeniz Gereken 1000 Karikatür albümünü de hafta sonu aldım ve hemen başladım. Tabi ki gülerek ve millete karikatürleri yollayarak okuyorum. M.K. Perker en sevdiğim çizerler arasında başı çekiyor ve hakkını vermiş. Bugün biter sanırım.

Bu hafta yeni kitaba başlar mıyım bilmiyorum. Yanıma Poe' nun öykülerini aldım, çok süründürmemek gerek diye düşünüyorum.

Koca'yla Behzat Ç.' yi izliyorduk, dün bitirdik. Amirimle vedalaştık. Suits in yeni sezonu gelmiş, ona başladık. Ben de Somewhere Between izledim, on bölümlük mini dizi ilginçti.

Bilge' nin ders programı değişmiş, cuma günü olması gereken yazılısı bugüne gelmiş heyheyleri tepesinde dolanıyordu, hiç bulaşmadım kendisine.

Keyifli bir hafta sonu olsun, iyi bakın kendinize...

Yorumlar

  1. Bizimkinin de sınav haftası bu hafta, yanına yaklaşılmıyor hiç :/

    Bilge'ye başarılar diliyorum, güzel bir hafta olsun hepimize ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnemcim pek atarlılar sorma sınavlar bitti gibi önümüzdeki hafta rahatız ben de hepimize başarılar diliyorum cicim😂

      Sil

Yorum Gönder