Hafta Sonu

Hafta sonu pek keyifli geçti. Bamularımdan iki tanesi sararmıştı. Sararan yerlerinden kesip mumladım, ilk defa böyle bir işlem yaptım, bakalım sonuç nasıl olacak.


Geçen seneki sümbül soğanlarım uyanmış, çok sevindim.

Bir demet çiçek aldım vazoya. Mis gibi oldular.
Bir saksı da erica aldım, dünden beri gözlerimi alamıyorum. Çok güzel.
Bilge piyano dersindeyken, ben de parkta oturup termostaki kahvemi yudumladım. Biraz çizdim, biraz okudum, çok keyif aldım.

En sevdiğim öğretmenin öğretmenler gününü kutladım.

Çıkışta Bilge' yle Çin yemeği yemeye gittik, ayda bir gidiyoruz. Bilge bayılıyor bu  yemeklere  , ben de şarap menülerini keşfettim:)) Pek güzel bir yemekti...

Pazar günü sabahtan Koca' yla yoga dersine gittik. Zordu, bazı hareketleri yarım yamalak yapabildim ama keyifliydi, eve bitik halde döndük.


Öğleden sonra teyzemlere başsağlığı ziyaretine gittik. Leblebi bize  inanılmaz iyi davrandı, hatta benim burnumu yaladı, kucağıma yattı. O kadar sevindim ki, eve dönerken ağzım kulaklarımdaydı.

Marquez' in Benim Hüzünlü Orospularım ını ve Saki' nin Dayanılmaz Bassington unu bitirdim. Zweig' in Üç Büyük Usta kitabına başladım.

Hafta sonunun güzelliğini hafta içinden de bekleyerek kaçıyorum, azıcık çalışayım. İyi bakın kendinize...


Yorumlar

  1. Bayıldım çizimine , gerçekten yeteneklisin. Daha fazla üzerine
    düşmelisin. eve çiçek alma benim her cuma yaptığım bir şey. her cuma çünkü
    bizim pazar cumaları kuruluyor ve buraya yıllardır aynı çiçekci
    geliyor. şu sıralar kasımpatı çok geliyor. geçen hafta sarı ve beyaz
    aldım öyle dayanaklı çıktılar ki bu hafta da onlar vazo da.
    bakalım kısmetse bu cuma alacağım. yogaya geçen sene devamlı gittim bu sene de
    dersler başladı. bizim belediye bedavadan kadınlara veriyor. dolu
    teyzeler geliyor ve çoğu kilolu. tempomuz bu yüzden çok düşük. yine de
    gidiyorum yoksa evde tek başına çok üşeniyorum. gerçi bu sene
    çok ektim dersleri. yarın da var ders bkalım birşey
    çıkmazsa gitmek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Pelinpembesi, yıllardır bir şeyler çiziyorum, çok paylaşmıyorum ama düzenli çizimler yapıyorum, kitap okumak en öndeyse resim onu takip ediyor diyeyim. Çok şanslısın demiştim değil mi, biz buralarda ya çiçekçiden ya da marketten alabiliyoruz:(( buna da şükür. Yoga benim için çok yeni bir deneyim, başlayalı üç ay olmak üzere. İki ayrı hocadan ders alıyorum, haftada iki gün. Aslında böyle bir niyetim yoktu, Koca' da gelmek isteyince böyle oldu. Bence böylesi de güzel.Butik bir yoga stüdyosuna gidiyoruz umarım hepte butik kalır. Çoğu zaman özel ders gibi oluyor. Seviye seviye gruplar olduğu için böyle sıkıntılar yok. Kas hafızamda yerleşmeye başladı sanırım daha az ağrılarım var ama yıllarca masa başında çalışmamın etkileri çok fena. Omuzlarımın ve sırtımın açılması zaman alacak ama olsun iyi hissettiriyor. Bence sakın bırakma, sevgiler...

      Sil

Yorum Gönder