Yaşasın Cuma

Dün akşam yoga dersine Koca' yla gittik. Pazar günkü dersimiz iptal edilmişti. O kadar yorulmuşuz ki, sabaha kadar deliksiz uyumuşum. Ağrım yok ama çok yorgun hissediyorum. Ofise geldim, hava yağmurlu , Efes' in üstü başı sırılsıklam olmuş. Havluyla Efes' i kurulayıp, üzerindekileri kalorifer peteklerine astım.

Efes yağmuru izliyor, eskiden hiç sevmezdim yağmuru, hatta kışı.Yaz biterken o kadar çok üzülürdüm ki... Ama artık böyle şeyler hissetmiyorum, kabullenip sevmeyi öğrendim sanırım.

Ağaçlarda neredeyse yaprak kalmadı..Konfetiler gibi başımızdan aşağı süzülmeleri bitti sayılır.
Yılbaşı ağacını çıkartmalı...Kokina almalı, belki yeni bir kar küresi...

Stefan Zweıg ' in Üç Büyük Usta kitabının Balzac bölümü bitti. Zweig 'in toplumun romanını yazan ve kendi gücünü dünyaya kabul ettirmek isteyen diye tanımladığı Balzac' ın sadece Vadideki Zambak kitabını, o da yıllar evvel okuduğum düşünülürse, hemen kitaplarından  okuma listeme eklemeye karar verdim.
Şimdi sıra Dickens' ta... Kitap gelecek aya sarkacak ama olsun, Dostoyevski kısmını sindirerek okumak istiyorum, oldukça uzun bir bölüm ayırmış.

Bir kitaba daha başladım. Bir Türk Ailesinin Öyküsü ilginç bir kitap. Yazarı İrfan Orga İngilizce yazmış bu kitabı. Sonradan Türkçe' ye çevrilmiş, çok başındayım ama su gibi...

Pazar günü Bilge' nin okulunda veli toplantısı var. Bu sene çok sinir bozucu, çılgın ergenlik hormonlarına, zorlaşan 7. sınıf dersleri de eklenince neler duyacağım kim bilir?...

Bilge para biriktiriyorum diyerek bizi soyup soğana çevirdi demiş miydim.?120 Renkli kuru kalem seti almak istiyordu. Bu hafta vuslata erdi, benim bile içim gitti. Bir de cömertleşti, tüm eski kalemlerini bana bağışladı:)) Kalemler ahşap bir kutuda geldi, çalışma masasının yarısını kapladı:)) Bazen uzun uzun kalemlere baktığını görüyorum, çok keyifli...

Hafta sonu belki sinemaya gideriz, bakalım. Kendinize iyi bakın....


Yorumlar

  1. yağmuru izlemeyi ben de çok seviyorum...Bilge kalemlerini güle güle kullansın...güzel bir haftasonu olsun inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Babaannemintakvimciği çok zarifsiniz, teşekkür ederiz,amin inşallah:))

      Sil

Yorum Gönder