Bu hafta sevdiklerim...

 Bu hafta en çok neleri sevdim diye düşündüm.

En çok sabah yürüyüşlerinde parktaki leylakları ve mis gibi kokularını ...

Başağrısından kıvrandığım bir gün, ben göz yastığımı gözüme koyup uyumaya çalışırken Bilge' nin bana kitabımı okumasını ve uyuya kalmamı...
İlk defa berberislerin çiçek açtığını görmeyi ve çok ama çok güzel olmalarını...

Efes' in isahalinin geçmesini ve kakasının normale dönmesini...

Altında durup uzun uzun baktığım bu ağaca bakmayı, bakarken hissettirdiklerini...

Mutfak tezgahının bir köşesinde tüm hafta boyunca çizim defteri ,kalem ve silgi olmasını,düşündüğümden daha çok çizmeyi...

Bilge' yle gittiğimiz pilates yoga karışımı dersten sonra, sabah aynı yerlerimiz ağrıyarak uyanmayı...

Koca' yla şehir dışındayken uzun uzun ve sevimli  telefon konuşmalarımızı...

Evi bir şekilde düzenli ve temiz tutmayı...

Karagöz İle Boşverinbeni' yi...

çok sevdim...

sevmediklerime,sevemediklerime gelince...

gözümü kapatıp, yanlarından sessizce

uzaklaştım...

Yorumlar

  1. leylaklar ve ağaç ne güzelmiş...Bilgenin okuduğu kitapla uyumak ise başasğrısına tam ilaç olmuştur bence...sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Leylakları sevdiğine göre beni de sevmişindir, hihihi :)

    YanıtlaSil
  3. Leylaklar bana hep çocukluğumu hatırlatır.
    Kokuların bizi yıllar yıllaaar öncesine götürmesi ne ilginç değil mi?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder