Geldi Cuma

Nasıl da güzel değil mi? Altına girip, kafanızı kaldırdığınızda muazzam rengin arasından hafiften gökyüzünü görmek...

Efes' in arkadaşlarından Tarçın vardı uslu oğlan.Sabahları onunla ve elinde bastonuyla dünya tatlısı anneannesi N.ablayla karşılaşıyoruz .Birlikte gezdiriyoruz köpüşleri. N.abla görmüş geçirmiş bir hanım ve olağan üstü sakin. Konuşması, yürümesi o kadar dingin ki, onunla yürürken sanki dünya da yavaşlıyor. İlk kez karşılaştığımızı Koca' ya anlatırken N.teyze demiştim.Koca bana birilerine teyze diyeceğimiz yaşları çoktan geride bıraktığımızı, abla demenin çok daha naif olduğunu hatırlattı. Önceki gün N.abla bana tohumdan büyüttüğü biber fidelerinden getirdi. Ben de pencere önündeki iki saksıya güzelce diktim. Dün sabah ve akşam bir saksı kırmızı sardunyayla dolaştım ama N.ablayı göremedim. Bugün de sardunya eşlik edecek bana. Umarım komşular köpek gezdirirken çiçek de gezdirdiğimi düşünmezler:)))
Dün Bilge okuldan keyifsiz döndü. Biraz eşeleyince yakın olduğunu düşündüğü bir arkadaşının ona günlerdir çok soğuk davrandığını ve uzak durduğunu söyledi. Gözleri dolu dolu anlatırken...
Efes' i gezdirip yogaya gittik. Sıkma canını yogada sonra daha iyi hissedeceksin dedim.Çok keyifli bir dersti. Çıkışta hiç o konuya girmedik. Eve geldik bir film izledik. Geç yattık. Bu sabah okul için uyandırmadım. Biraz sakinleşsin...Evde olmak bazen en iyi ilaç olabiliyor, üstüne biraz bahar temizliği, bir parça kitap,bolca Efes' le kudurma ve akşama babayı karşılama...

Keyifli bir hafta sonu dilerim...

.

Yorumlar

  1. sorma benim de teyze dediklerim en fazla on yaş fark
    çıkıyor aramızda. hala kendimi minicik görüyorum. anlayamadan
    yaş 45 oldu, ne ara ne zaman diyeçok kafa kurcaladığım
    oluyor. çiçekleri ekme zamanıgeldi ne güzel. bu sene sardunya
    pazarda bile 10 tl. çok pahalı yahu. ben de geçen senekilerin
    saksılarını değiştirdim. inşllh tutar.ergenlerimizin duyguları
    çok inişli çıkışlı bilmezmiyim ama üzülmesine ben de
    çok üzülüyorum :(

    YanıtlaSil
  2. Efes'te gezinti çok güzel olur.çok teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder