Hafta sonu

Cuma günü Ziraat Sahnesi' nde Gellert Tepesi' nde Düş ve Gerçek (Çığlık) oyununu izledik. Giderken ben biraz keyifsizdim. Oyun ilginç ama çok uzundu, oyuncular iyi ama çok gençlerdi.Bir ara diyalogları takip bile edemedim. 

Ayşegül Devecioğlu' nun Kış Uykusu nu,  Joannem M. Harris' in Loki' nin Müjdesi 'ni, Akihito Tsukushi' den Made İn Abyss Vol.2 yi okudum. 

Colony' nin 3. sezonunu, The Crown un 1.sezonunu izledim. 
Haftada iki gittiğim yoga derslerini üçe çıkarttım. 
Hafta sonu her tarafım tutulmuştu, bugün daha iyiyim.
Cenaze yemeğine gittim.
Dudağım uçuklamış.
Artık karanlık sabahlara uyanıyoruz, bahara kadar böyle sanırım.
Sabahları üstlerinde karlar olan arabalar görüyorum. Arada kar atıştırıyor ama henüz tutmadı, yakındır diye düşünüyorum.
Bu sene yılbaşı ağacını kurmadık, hiç içimizden gelmedi. 
Ama ledli ışıklarımız evin her yerinde:))
Dün tüm günü Bilge' nin peşinde avm gezerek geçirdim. Çok yorulmuşum. Akşam parktan sonra uyuya kalmışım. Gece pek çok kez uyandım. 
Sabah Efes ufacık kustu. Onu temizlerken, tüm evi de paspasladım. Sonra kahvaltıyı hazırlayıp, bizimkileri uyandırdım. 
Ofise geldim, bize kahve çocuklara çay demledim. 
Evrakları toparladım. 
Sıkıldım dışarı çıktım, gaz aldım, marketten eksikleri aldım. 
Baktım hep alıyorum, ofise döndüm:))

Çok sıkıcıyım...

iyi bakın kendinize..




Yorumlar

  1. ayşegül devecioğlu aklımda olsun. colony nasıl bir dizi duymadım. crown devam ediyor haleen :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder