Yılın son yazısı

Bu yıl da sona ererken yine dönüp arkama baktım. Çok şükür yüzümde bir tebessüm var.Kayıplarımın olmadığı, ciddi bir sağlık sorunu yaşamadığımız, genel anlamda keyifli bir yıl oldu.En büyük endişemiz memlekette yaşanan siyasi tutarsızlıklar,adaletsizlikler ve ekonomik sıkıntılara oldu.

Günlerimin  büyük bir kısmını kitap okumak doldurdu bu sene de. En büyük iyi kilerimden. Her sene bir önceki yıl okuduğum kitap sayısının bir fazlasını okuma hedefi olarak koyuyorum. Bu yıl 137 kitap olan hedefimi ( sonlara doğru ince kitaplarla da olsa) tamamladım. Seneye 138 kitap olacak. Daha planlı, kasmadan okumaya karar verdim.

Güzel filmler ve diziler izledim. Okumak kadar keyif veren bir eylem benim için.

Sezon boyunca Bilge' yle gidebildiğimiz tüm etkinliklere ( tiyatro, konser, opera, bale) gitmeye çalışıyoruz. Birlikte geçirdiğimiz en güzel zamanlardan.

Hayatımıza yoganın girmesiyle eksenimiz oldukça değişti. 8 aydır haftada bir gün Bilge de bana eşlik ediyor. Son iki aydır haftada üç güne çıkarttım ve tüm yıl düzenli olarak devam ettim. Disiplinli olmayı, bedenimi sevmeyi ve kabullenmeyi ve en çokta ruhumda yer açmayı öğrendim.

Eskiye nazaranla çok sakin bir insanım. Sakinlik daha gerçekçi bir görüş açısı kazandırıyor insana. Daha az üzülüp, daha az kaygılanıyorsunuz. Dediğim gibi ruhunuzda neye yer açarsanız onu yaşıyorsunuz. Bedeninizde peşinizden geliyor sanki...

Bu yıldan en büyük dileğim sağlık. Geri kalanla bir şekilde başa çıkabileceğimi düşünüyorum.

Ülkem ve dünya için huzur diliyorum.

Yeni yıl güzellikler getirsin, iyi bakın kendinize...

Yorumlar