Okuduklarım, izlediklerim...

Kız kardeşle ortak okumalarımızdandı Eileen. İlk bir kaç sayfada aklıma Salinger' ın Çavdar Tarlasında Çocuklar' ı geldi. Rahatsız edici ama ilginç bir okuma oldu:))
Bir Zamanlar Bakırköy  zor bir okumaydı, bir ara bırakıyordum. Bakırköy akıl hastahanesinde dönen kurgu önceleri merak uyandırsa da sonraları zorladı.
Leylakdalı'mın yılbaşı hediyelerinden Akgün Akova' nın Sevdiğim Kadın Adları Gibi o kadar güzeldi, o kadar iyi hissettirdi ki anlatamam.

Uzun soluklu okmalarımdan Gündelik Şeylerin Tasarımı /Don Norman bitirdim. Etrafımızda gördüğümüz, fark ettiğimiz ya da etmediğimiz, iyi ve kötü tasarımlardan bahsediyor. Tasarımın amacı, yaratım süreci bir süre sonra etrafa daha dikkatli bakmanızı sağlıyor. Meraklısına tavsiye ederim...
Bilge' yle Farabi Sahnesi' nde Salome ve Diğerleri' ni izledik. Havva' dan bu yana tarihteki kadın kahramanların (her kötülüğün sorumlusu kadın ) hikayelerini danslar  eşliğinde izledik. Bilge pek beğenmedi. Onun için bir oyunda , müzik, dekor, kostüm çok önemliymiş... Özel tiyatrolara destek vermek lazım  desem de pek ikna edemedim....
Öbür gün Leylakdalım' la yine Farabi Sahnesi'n de Dansöz oyununu izledik. Uzun zamandır izlediğim en iyi oyundu. Tek kişilik oyunun kahramanı Sezen Keser inanılmazdı.

133. ve 134. kitaplarımı okuyorum.137' ye ulaşır mıyım çok emin değilim ama eskisi kadar çok takılmıyorum :))

İyi bakın kendinize...


Yorumlar

  1. Bir Zamanlar Bakırköy'ü okuyamadım ben de, çok sıkıcıydı, Eileen de epeydir sırasını bekliyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder