Çarşamba


 Çarşamba günü pug kızımız Kontes' in aslında günü birlik planladığımız ziyaretinin yatıya çevrilmesi etrafında şekillendi ve anlamadığım bir hızda geçiverdi. 

Görüldüğü üzere kendisi topluca bir hanım kızımız. Birlikte getirdiği mama miktarını görünce ben şok oldum. Üstelik diyet mama ama neredyse Efes' in yediği kadar. Ondan sonrada bu Kontes bir türlü kilo veremedi oluyor. Neyse Kontes genel anlamda hoşnutsuz suratına bir de ev dışında olmanın hoşnutsuzluğunu ekleyip evin her bir yerine tepkisel bıraktı. Bilge' nın yorumu şahaneydi. Vay be kelimenin gerçek anlamıyla  evin içine. ...tı dedi:)) 

Halıları toplayıp, yıkamaya yolladım. Zaten erteleyip duruyordum, bahanesi oldu. 

Öğleden sonrayı eve getirdiğim kağıt kürekle uğraşarak geçirdim. Akşam da kitap okurken uyuya kalmışım:)tüm gün böyle geçiverdi...

Yorumlar