Pazartesi


 Pazartesileri çok yoğun oluyor. Telefonlar, e-postalar,faturalar....oflaya puflaya,düşündüğümden geç eve geldim. Yarın yoga dersi yokmuş, hocanın işi çıkmış isterseniz bugün gelin dedi. Hiç canım istemedi. 

Bilge kahvaltı bulaşıklarını kaldırmış, sevindim. Başka da bir şey yapmamış:(
Hemen yemek işine giriştim. 
Çamaşırları topladım, bir makine daha vardı, yarına kalsın dedim. Bilgeyle birlikte dört bölüm anime izledim, çok eğlenceliydi (Kakhusigato Anime) kafam biraz dağıldı.
Kostas Mourselas' ın Hüzün Nedeniyle Kapalıyız kitabını bitirdim. Başlarda ilginç gibiydi ama sonra bir sürü isim, bir sürü hikaye hepsi birbirine girdi, çok yorucu bir okuma oldu.
 Kahve demledim. Philip Roth' un Arzu Profesörüne başladım. İlginç bir okuma olacak gibi.
Koca haberleri izliyor, uzak durmaya çalışıyorum ama kulağıma tırmanıyor kelimeler...herşey sevimsiz...
Dün akşam Sevgilimden Son Mektup filmini izlemeye başlamıştım, sonuna doğru uyuya kalmışım. Bu akşam gerisini izlemeli...
Efes'i birazdan parka götürürüz, umarım 5000 adımımı tamamlarım :)


Yorumlar

  1. Ağaç gövdesinin bir yerlerinden bitiveren küçük dallara bayılıyorum. Ne güzel fotoğraf. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder