Perşembe


 Sabah Koca Bilge' ye aşı randevusu aldım dedi. Kendince program yaptı ve aşı saatine yetişemedi:) Zaten böyle olacağını az çok tahmin ettiğim için işlerimi ona göre ayarlamıştım. Bilge' yle gidip hallediverdik. Kolunda hafif bir ağrı dışında şikayeti yok. 

Okullar açılmadan aşı olması bir nebze de olsa içimi rahatlattı. Aşı sonrası markete uğradık. Kırtasiye reyonundan sevinerek malzemeler aldı, okul için diye...Kıyamam ya. Neyse canları sağolsun ne yapalım. 

Yine eve iş getirmem gerekti. Çok az kitap okuyabildim. Akşam üzeri yedi gibi Efes' i parka götürüyoruz, şaka gibi Efes' de dahil resmen sızmışız. Dokuz gibi gözümü açtım. Efes' baktım dışarı çıkarayım diye hiç oralı olmadı. Gece belki sıkışır dedim, yanıma uğramadı.

Ben tabi telaşe müdürü uykumu piç ettim. 

Tatil için hazırlıklara başlamalı. Güneş kremini ufak alayım demiştim fark etmeden 30 ml. almışım :(  onun çaresine bakmalı.

Elimdeki kitabı bitirmeli, tatilde yanımda gelirse sürünür.

Kızlara kitaplar ayırdım. Bugün kitaplığı bir daha eşeleyeceğim. 



Yorumlar