05 Haziran

Her sabah ofise gelirken okuduğum kitapları, tableti, ajandaları, çizim defterini falan koyduğum bez çanta iyice ağırlaşmaya başlayınca, kitaplardan birine veda vaktinin geldiğini anlıyorum. Hafta sonu Meltem Gürle' nin Kırmızı Kazak kitabıyla istemeye istemeye vedalaştım. Uzun zamandır okuduğum en iyi kitaplardandı, bitince kitaplığa kaldırmadım, elimin altında olsun diye koydum bir kenara. Uzunca bir okuma listesi ve tekrar okunacaklar listesi ve sıcacık duygular bıraktı bende .   Bana kitap soran sormayan herkese mutlaka oku ısrarcılığını görev edinmiş olabilirim:))

Koca  Efes' i sabah gezmesinden getirirken parktan üç beş dal iğdeyle geldi . Ah ben bir sevin, tüm hafta sonu balkonun camlarını kapatıp ,iğde kokusuyla ısındım. Sahiden balkon evden daha sıcak:( 

Deli yağmurlarla, ıslak ite dönüyoruz her yürüyüş sonrası. Efes' te sevimli dursa da, ben oldukça sevimsiz hissediyorum. Üstelik hep romantik yağar usul usul dediğim Ankara yağmuru; romantizmi bıraktı bir kenara, pek bir haşin yağıyor bu ara:( Yokuş ortasındaki evimden sel suyuna dönüşen yağmurun, nerede duracağını içim cız ederek izliyorum. Yağmurdan bile ödümüz kopar oldu. 

Bir hafta evvel tıkanıp duran burnum için peynir mi-sümük mü seçimimi yapıp, laktozu bıraktım. Hala burnum tıkalı ama önceki tıkanma hissi yok. Tak diye tıkanmıyor, antihistemik kullanmıyorum. Laktozsuz yaşamaya devam edeceğim ama kalsiyum sorun olacak mı onu bir araştırmak gerekecek. 

Sabah yazmayınca böyle darma duman oluyorum, iyi bir hafta olsun.




Yorumlar

  1. Çocukken bilmezdik böyle laktoz alerjisi falan, ben hayatta ağzıma peynir koyamazdım/hala sınırlı seçici/ meğerse laktoza hassa bünyelerdenmişim. Oğlum da yiyemiyor şimdi, kızım da çok sever ama diyetisyen ona da yasakladı, kilo yapıyormuş süt ürünleri.
    Yağmur bu yıl memleketin heryerini fena ıslatıyor, burası da karadenize döndü, mavi gökyüzünü unuttuk.

    YanıtlaSil
  2. Aslında direk laktoz alerjim yok ama uzun süreli alerjimi tetikleyebileceğini öğrenince deneyeyim dedim ki be peynire bayılırım, çıkardım mecburen hayatımdan. Mavi gökyüzünü ve papuçlarımı çıkartıp terlik giymeyi özledim:(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder