21 Haziran


 Yağan yağmurlarla birlikte iyice semirmiş salyangozların üzerinden atlaya zıplaya geziyoruz Efes'le. O kadar büyümüşler ki, fantastik bir kareden fırlamış gibiler. Efes durup bir bakıyor, tekinsiz buluyor sanırım, gavlayıp uzaklaşıyor.  

Efes' in antibiyotiği bitince enfeksiyonu yine tekrarladı. Duyarlı olduğu kullanmadığımız son antibiyotiğe başladık dün itibariyle. Veteriner bu sefer en kötü senaryo yazmadı, ben de sormadım. Az çok neler yapabileceğimizi biliyorum, daha dirayetliyim. Keyfi yerinde, iştahı yerinde, az evvel postacının ödünü kopardı çok şükür:)

Dün yoga hocam az erken gel konuşalım demişti. Antibiyotik aramaktan bir az geç kaldım. Ders ücretini arttıracak diye düşünüyordum. Yıllardır stüdyonun gediklisi bir tek ben kaldığım için, önce bana söyler, onaylayacağımı bilerek. Bu sefer stüdyoyu kapatma kararı aldığını söyledi. Gidişatı anlattı, kira gelirinin daha mantıklı olacağından bahsetti. İçim burkuldu, pek çok butik yer teker teker kapanıyor. 
Şimdilik yeni bir stüdyoya başlar mıyım bilmiyorum. Zaten evde kendi pratiğimi yapıyorum, belki arada giderim. 

Bu ara kafamın içinde kocaman bir balon taşıyormuşum hissiyle yaşıyorum. Kimse bana bir şey sormasın, hatta konuşmasın istiyorum. Bıkkınlık ve yorgunluk beni ele geçirmiş gibi. 
Uzun bayram tatilinde iyice dinlenip, kendime gelmeyi umuyorum.
İyi bakın kendinize...

Yorumlar