09 Ağustos


 Bu sabah Koca' nın sonuç randevusu vardı. Sonuçları güzel çıktı diye bana söylendi, zorla götürdüm diye:) Böbreklerinde düşmesi imkansız iki taş için ürologla görüşmesi gerektiği,  endeskopi ve kolonoskopi yaptırmasının iyi olacağıyla ilgili tavsiyelerini ise "uygun zamanda hallederim "diyerek salladı.

Bana gelince en son jinekoloğa gittim, ultrason sonuçlarım iyi çıktı, smear testi verdi haftaya çıkacak sonucu, hormonlarıma da bakıldı, sonuçları gördüğüm kadarıyla iyi. Doktorla haftaya görüşeceğiz. 

Hastaneye gitmeden evvel "bu işi bilen birilerinin bana iyi olduğumu söylemesine ihtiyacım var" diye yazmışım defterime. İyi hissettim mi, evet iyi hissettim. Doktorun verdiği alerji ilacı çok iyi geldi. Yarım doz başladığım tansiyon ilacı da iyi geldi. Kalbim ağzımda dolaşmıyorum. Bir haber olduğum sistik için antibiyotik kullanıyorum, bir kaç günü kaldı. Sıcakların da etkisinden mi bilemiyorum, çok iyi değilim ama çok iyi olmayı da beklemiyordum zaten.

Bu ara beni en çok rahatsız eden odaklanamamak. İstediğim kadar okuyamıyorum, artık onun içinde olduğu kadar demeye başladım. Bunu da kendime dert edinmeyeceğim.

Kıssadan Hisse güzel bir okuma oldu. İngiltere' nin kıtlık ve hastalık zamanları, ufak bir tiyatro grubunun tesadüfen geldikleri kasabada işlenen cinayeti, sahneye koymalarıyla birlikte cinayetin çözülmesini anlatıyor. 

Tanpınar' ın Mahur Beste 'sini, Celil Oker' in Ateş Etme İstanbul' unu dinledim. 

Bilge' nin matematik kampı bitti, okul açılana kadar kendi başına çalışıyor. sıcaklar onu da bezdirdi.
Efes'in antibiyotikleri hafta sonuna doğru bitiyor. Çok daha iyi, hala bekleyerek işiyor ama buna şükür diyoruz. Hafta başı kontrole götüreceğim, bakalım ne diyecek.

Bizde durumlar böyle, siz neler yapıyorsunuz?


Yorumlar

  1. Ay kıyamam, o kadar iyi anlıyorum ki tek tesellim her sey hep hep kötü olmaz, çok az bırakabiliyorum akıntıya kendimi, geri kalan zamanda debeleniyorum. Bir sekilde ufacıkta kalsa umudumu bulup çıkartıyorum sımsıkı tutunmaya çalışıyorum, başka da bir sey gelmiyor elimden. Sımsıkı sarıldım, iyi bak kendine, canavarlar da bizim 😊

    YanıtlaSil
  2. Tüm rahatsızlıklar için geçmiş olsun. Acil şifalar dilerim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder