1 Eylül




 Felaket tellalı vari bir kuzenim var. Tüm yaz, özellikle ağustos ayı boyunca birlikte söylenip, şikayet edip, sıcaklara küfür ettik. Sürekli bak kış geç gelecek, bak sıcaklar devam edecek deyip duruyor. Geçen gün yol üzerindeki ağalarda tohum zarfları gördüm. Heyecanla bunu aradım, sonbahar geliyor bak ağaçlar mektup yollamaya başlamışlar dedim. Deli dedi bana:)) 

Ağustos ayını altı kitapla bitirdim. 

Ölümsüz/ Paco Ahlgren, ziyadesiyle fantastik bir kitaptı, bana bile fazla geldi. 

Kıssadan Hisse/Barry Unsworth, tiyatro ve cinayet şüphelileri, eski zamanlar, keyifli bir okuma oldu.

Çok Yalan Söyledik/ Zeynep Göğüş, şahane bir kitaptı, uzun zamandır okuduğum en iyi kitaplardan biriydi.

Mavna/ Ozan Can Özübal, incecik bir kitaptı ama bana çok ağır geldi. belki iyi bir zamanıma denk gelmedi, bilemiyorum.

Seni Sevmiyorum/Julian Barnes, yazarın okuduğum en ilginç kitabı, üstelik devam kitabı da var. İki erkek, bir kadın acayip bir aşk üçgeni. Devam kitabına başlamadan araya başka bir okuma aldım, biraz sindireyim diye. 

Dillerin Kökeni Üzerine Deneme/ Jean-Jacques Rousseau, kısacık, akıcı, ilginç bir okuma oldu.

Eylül ayının daha bereketli olması dileğiyle...

Yorumlar