29 Eylül

Julian Barnes ' ın Aşk Vesaire si önceki gün bitti. Seni sevmiyorum' un devamı olan kitapta ilk kitaptaki kahramanların yanı sıra, yeni karakterlerle zenginleştirilmiş ve bu kahramanların ağzından akan kurgu yine ilginçti. 
Storytel' de Jean-Christophe Grange' in Mermer Adam ını dinledim. Hitler Almanya' sından kadınları öldüren bir seri katilin izinde, tüyler ürpertici bir kurguydu. Gerçi son iki kitabında daha kansız cinayetler görüyorum. Bir ara çok fenaydı. 

 Sabahları Efes'le gezme zamanımız iyice gün doğumuna denk gelmeye başladı. Şimdilik şikayetim yok ama ilerleyen günlerde el feneriyle çıkmam gerekecek sanırım:( Sahiden neden saatleri düzenlemeyip saçma sapan sabitlediler ki:( Düşündükçe deli oluyorum. Neyse sabah pek güzeldi gökyüzü. Sokak köpeklerine denk gelmezsek pek huzurlu oluyor bu sabah gezmeleri. Denk gelirsek de biraz yürek hoplamalı, çok havlamalı, bol hırlamalı oluyor:)) Sokaklarda bir sürü küpesiz yeni yavru var. En çok onların gözü kara ve en çok onların sesi çıkıyor. Anladığım kadarıyla bir sokakta kediler çoksa, bilin ki o sokakta başı boş köpek olmuyor. Köpekler çoksa, kedi göremiyorsunuz. Sokaklar kedilerle köpekler arasında paylaşılmış gibi, insanlarsa her şeyin sahibi olduklarını zannediyorlar:) 

Öğlen ofisten çıktım, haftalık alışveriş için markete uğradım. Pazar gezmeyi hiç sevmediğim için şimdiye kadar pazar arabası kullanmamıştım. Geçenlerde bir tane aldım, pek rahat oldu. Aldıklarımı arabama yerleştirip tıngır mıngır eve geldim . Çok yorulmuşum, aldıklarımı bir kenara koyup, attım kendimi yatağa. Yemeğimin olmadığı aklıma geldi. Erişteli yeşil mercimek yapayım dedim, mercimekleri koydum ocağa. Akşamdan Efes'in halıya kustuğu aklıma geldi, silmiştim ama içim rahat etmedi (bu ara çok obur ) halıyı toplayıp makineye attım. O ara aldıklarımı yerleştirdim. Sonra tekrar devrildim yatağa, nette gezinirken çok güzel akışları olan bir yoga eğitmeninin videolarına denk geldim. Bu arada iki ay evvel sağlık kontrolünde idrarda protein çıkmıştı. Geçen hafta test yenilemeden evvel bir hafta spor yapmayayım demiştim. Egzersiz sonrası protein kaçağı görülebiliyormuş. Testim normal çıktı, çok şükür. Bir haftadır yoga yapmayınca bütün kaslarım bağırıyordu. İlk videoyu açıp mata geçtim. keyifli bir yarım saatin ardından, ter içinde kaldım. Duşumu alıp, yemeğimi de yedikten sonra, tüm yorgunluğum uçtu gitti. Efes'i akşamları biraz daha erken çıkartıp, daha çok yürütüyorum. Saat on yediye doğru çıkarız. Yarın evde büyük temizlik var, pazar sabahı annem geliyor. Çok özledim, ilk kez bu kadar uzun zaman görmedim.  

Dün kısa süre yağan yağmurda yürüdüm, mis gibiydi. Kulüp dizisinin ikinci sezonu izledik, hüzünlüydü. After Life' ın üçüncü sezonunu da izledik, yine şahaneydi. 

Keyifli bir hafta sonu olsun....

Yorumlar

  1. julıan'ı henüz okumadım, kitaplar yine bekliyor. Kulüp 2.sezon aklımda , after lifeı da çok sevmiştim. 2.3. sezonu izleyeceğim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder