HAFTA SONU...

Tüm hafta sonunu nerdeyse evde geçirdik, ama hiç şikayet etmedik. Biraz park yaptık, biraz çiçek kokladık...
Kelbek yakalmaya çalışırken, böcekelere baktık :))
Bisiklet sürdük, bol bol parkta döndük. (ben izlerken daha çok dönüyorum sanki)


Sonaharın gülleri başka bir güzel bozkırda. Renk renk gül dolu etraf...


Odasını yine toparlayamayıp, boyalara vurduk kendimizi.

Ben pazar günü semt pazarından aldığım turşuluklarla boğuştum. Biraz abartmışım evde içi boş bidon, kavanoz benzeri hiç birşey bırakmadım. Biraz da domates koyacaktım(konserve) ama yeni küçük kavanozlar almayı düşünüp bu işi önümüzdeki günlere bıraktım. Patlıcan közleyip buzluğa koymayı da ihmal etmedim. Yapılacaklar listemde bir tek kırmızı biberler kaldı. Onu da güzel biber bulamadığım için yapamadım, ama arayışım sürmekte:)) Yeni bir kitaba başladığımdan bahsetmiştim. Tom Knox' un "Yaradılış Sırrı" kitabı, elimden düşmüyor, bugün biter sanırım. Bugünlerde polisiye, cinayetler derken bir de arkeoloji eklendi böylece. "Pazartesilerden nefret ediyorum, o yüzden bugünü salı ilan ettim" diyordu Garfiled bir repliğinde (tam olarak cümle böyle olmayabilir) aynen öyle hissediyorum en azından bu pazartesi için:(((





Yorumlar

  1. Günaydın Kelebek ailesi,
    Salınız mübarek olsun;))
    Zeytin bulamayınca kendini turşuya verdin burada bakıyorum. Biz erken merken demedik zeytinimizi kurup getirdik:))
    Şu intibak sersemliğini atayım üstümden, temizlik falan bitsin 15 lik arkadaşım ve annesi ile bir buluşma daha ayarlayalım, ne dersiniz:))
    Öpüldünüz...

    YanıtlaSil
  2. Elbette tamam deriz, bu arada zeytinler hala aklımda. Ağaçdakiler bile olmamıştı valla biz ordayken. Ama anneme sipariş ettim bayramda getiririm yapılmışlarını hehehe:)

    YanıtlaSil
  3. bak sen iyi fikir, bu niye benim aklıma gelmedi
    neyse bende senin zeytinlerinden çarparım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder