PEÇETE TRANSFERİ

Denemeliyim, deneyim derken sonunda yaptım. Çok keyifliydi, tabi ilk denemelerim olduğu için çok iyi olmasalarda beni yüreklendirdiler.
Artık evde kutu kavanoz namına ne varsa boyanıp, peçetelenecek. Tabi bir de gözüm raflarda renkli, desenli peçeteleri arıyor:))
Dün akşam yemeğini dışarıda yedik, eve gelince erkenden uyuya kadım. Bir ara paldur küldür uyandım. Gürültüyü kendim çıkarttığımı fark ettim, yandki giyisi dolabına tekme attım sanırım. Kötü bir rüya gördüm ve birini tekmeliyordum derken uyandım. Gürültüye koca da zıpladı yataktan "noluyor " dedi, ben de "yok birşey birini tekmelerken, dolaba çarptım " diyince "ha iyi o zaman " diyerek döndü yattı:)) Sabah " gece deprem mi oldu ki acep" diyince aklıma geldi, anlatınca ikimizde gülmekten kırıldık. Güzel bir sabah bugün, güzel bir kolyeye başladım. Bilge' de bisiklet sürüyor, havalar soğumadan tadını çıkartıyor:))))

Yorumlar

  1. buralar yanıyor, güzel havanın tadını çıkarın. Kolay gelsin, denemediğin hobi türü kalmmayacak bu gidişle:)
    Öpüldünüz...

    YanıtlaSil
  2. Vallahi öyle Leylak Ablacığım, çok keyifli ama ne yapayım:))

    YanıtlaSil
  3. cam kavanoza yapılır mı baskıdan, evdeki kavanozlara yapsak sen istanbula gelince

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuşlar. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Umur, teşekkür ederim, ben de bakıp bakıp gülümsüyorum:))
    Sevgili tembel bacım, Allah'tan "yapsak" demişsin, yaparız tabi.Zaten yelkenli olan cam kavanoz:))

    YanıtlaSil
  6. Bizde her gidişte mutlaka uğrarız o baharat kokan çarşıya ve bakırcılar çarşısına gerçektende bambaşka bir havası vardır
    teşekkürler ziyaretiniz ve içten yorumunuz için
    denemeleriniz ise bir harika olmuş kolay gelsin size
    sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder