KOLYELERİM...

Bu kolye ucunu polimer kilden yaptım. "Kücükşheyler"bloğunda görmüştüm, metal aparatım vardı ben de kendimce böyle bir şey yaptım. Çok sağlam oldu, yapıştırmaya bile gerek kalmadı.
Elimde uygun boncuklardan da kolyesini yaptım, güzel oldu:))

Bu kolye ucunu bir akşam dolaşırken almıştım. Zinciri çok basitti. Siyah kum boncuktan iğneyle bu kolyeyi ördüm, ucunuda takınca gayet hoş oldu. Boynumada taktım, arada bakıp seviyorum:))

Gezmeye ara verdik, bünye kaldırmıyor. Akşam erkenden uyuya kalıyorum, sabah geç kalkıyorum. Geçen akşam "Eyvah Eyvah" filmini izledik, ay ne güldük. İzlemediyseniz izleyin derim. Luke Phinehart' ın "Piç Fantazi" kitabını okuyorum, uçuk kaçık bir kitap, hafta sonuna kadar biter. Bugün bir sürü ofis işim var, kızlar çerçeve boyuyorlar, hadi bize kolay gelsin...



Yorumlar

  1. Özellikle polimer kilden yaptığın takı ucunu çok beğendim. Talihsizlik net çıkmamış fotoğrafı.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Meltem teşekkür ederim, vernikli olduğundan parlıyormu, benim makinanın makro ayarlarını çözemediğimden mi bilmiyorum yakın çekimlerde oluyor malesef:(((

    YanıtlaSil

Yorum Gönder