İZLEDİKLERİM

Yine romantik komedi:)) gülmeyi seviyorum, ama romantik de olacak. "Zoraki Koca" filmi bu açıdan benim için iyiydi. Jeffrey Dean Morgan' a bayılırım zaten, ama Uma Thurman' ilk kez komik bir film de izledim, çok başarılı buldum diyemem:(
Filmin konusu basitmiş gibi görünmese de, özellikle Frasızca şarkılar çok güzeldi.

Komik bir filmdi, çok şey beklemeden izlenebilecek bir film diyebilirim...


" Ziyaretçi" güzel, dugusal bir filmdi. Keyifle izlenebilecek katagorimde yerini buldu...



Nicolas Cage' in izlediğim en kötü filmiydi, sonunu da izleyemedim zaten, koca anlattı:((
Geçen hafta görüldüğü üzere fim izlemek konusunda tavan yaptım:)) Bu arada "Piç Fantazi" sonunda bitti, hiç bitmeyecek zannetmiştim. Paul Cleave' nin "Temizlikçi "kitabına başladım. Bir seri katilin yaptıklarını merakla okuyorum...




Yorumlar