HAFTAYI BİTİRİRKEN

Bu hafta bol gezmeli geçti. Son iki günü sipariş aldığım kolyeyi, yanında aklıma gelenleri yapmakla, oldukça verimli geçirdim. Hava da serinlediği için oldukça keyifliydi. Hani hep diyorumya anne olmak demek, benim için kaygılı, komplo teorileri kuran bir tip olmakla aynı. Geçenlerde evi temizlemeye hazırlanırken etrafımda dolaşan arıyla sohbet ederken buldum kendimi. Güzelce dışarı çıkmaya ikna etmeye çalıştım, şimdi beni temizlik yaparken görüp nefsi müdafaya geçer, ne bileyim şeytan doldurursa ne yaparım diye takıldım. En kötüsü o esnada Bilge mutfağa gelir, araya girer ve arı onu sokarsa. Evde internet yok ki Google cinine sorayım, ilkyardım konusunda nerdeyse hiç bilgim olmadığı gerçeği dank etti kafama. Bu arada arıya temizlik malzemelerini gösterip, birazdan gaz odasına dönecek burası derken, gitti. Ama ciddi anlamda ilkyardım konusuyla ilgili özellikle uygulamalı bir kurs bulmalıyım diye düşünüyorum, bu esnada da okuyorum bol bol.
Bu kolye ucunu geçenlerde yapmıştım. Bundan sonra killeri verniklemeden fotoğraflayacağım, zira çok parlıyor ve flu görünüyor. İpek kumaşa birkaç metal ara parçası taktım, güzel oldu.
Aklıma yeni geldi, sabah Bilge uyanınca yanıma geldi. Sohbetimizi anlatayım;
Ben: Başım çok ağrıyor, alnımı ovalasana
Bilge minik ellerini alnımda gezdirirken
Bilge: Kakan gelmiştir belki, bir tuvalete git istersen
Ben : Ama karnım ağrımıyor ki, başım ağrıyor
Bilge: olsun sen yine bir git bakalım
Ben:))))

Ya işte böyle, 4 yaşında pardon 4,5 yaşında bir çekirge böylesi komik, böylesi, eğlenceli. Beni delirtme ve yorma fasıllarına girmiyorum. Bu arada tv. cezası iyi halden indirime girdi, bugün son günü:)) Herkese iyi tatiller diliyorum...

Yorumlar

  1. senin cimcime kızın tv yasağının ne olduğunu biliyomu şüpheliyim, zaten en makbulu kısa süreli olmasıydı yasağın

    YanıtlaSil
  2. Evet o kolye ucunu net göemek isterim.
    Bilge'nin sözleri buraya kaydoluyor, ne güzel. Ben defter tutardım eskiden:)))

    YanıtlaSil
  3. Kolye ucu çok zevkli görünüyor emklerine, ellerine sağlık canım:)





    www.hayatizlerim.com

    YanıtlaSil
  4. Sevgili neduk, teşekkür ederim. Zaten bloğun temel amacı bu. hem kızıma bir günce kalması, hemde sevdiğimiz ama yakınımızda olmayanların Bilge' nin büyümesini izlemeleri. Tabi bir de üretkenliğimin seyrini görüyorum:))sevgilerle...

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Özlem, çok teşekkür ederim bu hafta da hediye günü yapacağım, bu tarz birşey koymayı düşünüyorum, haberin ola:)) sevgilerle...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder