YENİ KOLYELERİM

Bu koyeye her baktığımda gülümsüyorum. Boncukla kapladığım malzeme meşe palamudu, Bilge' ye göre "neşe palamutları":)) Antalya' da toplamıştık, nerdeyse hepsi aynı boyda, aynı kalınlıkta, hemen attık çantamıza. Tabi boncukla örmeden vernikledim, günün birinde içinden küçük bir canlı çıkabilir diye:)) Önce uzun bir kolye olarak düşünmüştüm ama sonra böyle yapmaya karar verdim...
Firuze taşı dedi satıcı ucundaki taşa. Bu maviyi çok severim, ipek kumaşa biraz metal, biraz tel ekledim...

Artan boncukları genelde can sıkıcı zamanlarda ipe dizerim, acayip rahatlatıyor. Hapishane işi denen teknikle de tığyla örüp bir kenara koyuyorum, elimde uygun renkte ipek kumaş vardı, böyle saç örgüsü yapıp, ucunu da metalle tamamladım.Bu hapishane işi dedikleri tekniği öğrenirken o kadar çok uğraşmıştım ki, en az üç günümü almıştı:)) Bir de başladıktan sonra bitirmeniz gerekiyor (en azından benim için) ucunu bir kaçırırsanız, yakalayabilene aşk olsun,tekrar söküp başlamak gerekiyor...
Bilge bu sabah"göle gidelim" diye uyandı, "göle gideliiiiim" diye gözyaşı döktü. Pazar günü götürme sözlerimiz havada uçuştu... Sonunda ya unuttu, ya ikna oldu bilemiyorum. Sadece başıma korkunç bir ağrı yerleştirmeyi başardı:(((


Yorumlar