BAKARMISINIZ

Arkadaşımdan bahsetmiştim size, beraber kolyeler yaptığımızdan. Bunlar onun yaptıkları,
Bir ay kadar kısa sürede yapmaya, üstelik satıp para kazanmaya başladı.
O da yapıkça mutlu olup, bu işi"terapi" gibi görüyor.
Başlamayı düşünenlere, ben de yapabilir miyim diyenlere, örenk olsun derim.
Hadi bir cesaret başlayın, gerisi o kadar kolay ki...
Üstelik elinizin altında internet var. İnanın derya deniz, herşeyi bulabiliyorsunuz.
Yaptığınızı takmak, eşe dosta hediye etmek, hatta satıp para kazanmak öyle güzel ki.
"Ben yaptım" demenin gururu ve keyfi bambaşka.
Sonuncuyu " ben yaptım" bu arada, pek sevdim kendisini, koymadan geçemedim.
Bayram sonrasına kadar kısa bir ara veriyorum, yarın yollardayız. Önce Kayseri' ye ( iş için), ordan da Antalya' ya gideceğiz. Bayramı orda geçireceğiz. Annem ve kardeşlerimle bir arada olacağım. Babacığımın mezarını ziyeret edip, tüm bayram biraz buruk ama bir arada olmanın tadını çıkartmaya çalışacağım.
Şimdiden hepinize iyi bayramlar diliyorum. Kendinize, sevdiklerinize iyi bakın...

Yorumlar

  1. kolyeler çok güzel, seninde arkadaşınında ellerine sağlık.İyi yolculıklar, iyi tatiller

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar

    YanıtlaSil
  3. Güle güle git-gel canım.

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok başarılı...arkadaşını tebrik ederim.
    Senin kolyeni de ayrıca çok beğendim.
    Bayramınız kutlu,yolunuz açık olsun.
    Güzel haberler ve fotolarla dönün:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder