HAFTA SONU

Cumartesi Bilge yeni küçük arkadaşını Seymenler Parkı' na götürdü. Çok eğlendiler, biz de onları seyrederken etrafın güzelliğini de koyup üstüne keyifli bir gün geçirdik.
Pazar günü Bilge' nin en sevdiği kuzeni bizdeydi. Öğlene doğru Mogan' a gittik. Sevgili Kocam bizi bıraktı bir müşteriye uğraması gerekiyordu. İşi uzadı da uzadı, akşam sekizde anca alabildi. Bizde akşamı ettik. Eve dönerken ben ve kuzen bitik durumdaydık, Bilge' nin enerjisine şaşkın bakakaldık.Yıllardır tavla oynamamıştım, çömez kuzeni yendim:))
Göl, ördekler, balıkçılar, çocuklar, yemyeşil çimler, ağaçlar...Güzel bir gün için daha ne ister insan.


Kızım bol bol kahkaha attı
Bu arada alt ön dişlerinden biri sallanmaya başlamış. Çok erken mi diye endişelendim, erken diş çıkartmıştı belki ondandır dedim ama bir diş hekimine götüreceğim. Bütün gün süt dişleri, kalıcı dişlerle ilgili yüzlerce (abartmıyorum) soru yağmuruna tuttu beni.
Kuzenini çok seviyor, sever tabi kızcağız her dediğini yapıyor,"koşalım" koşuyor, "oynayalım" oynuyor:))
Bu kuş evleri çok hoşuma gitti.
Dört yapraklı yonca bulamayınca, biz de modifiye ettik üç yapraklı yoncayı:)) Şans getirmesi dileğiyle...
Salkım söğütlerin altı tam uzanıp yatmalıktı
"Komik miyim ne" diyen Bilge


En son minderlerin üstünde yemek yiyip, sonra yayıldığımız kafe
Akşam üzeri suya yansımalar çok güzeldi.
Balıkçıların kovalarına( bir kısmında kova yoktu, baştan kabullenmişlerdi sanırım) çaktırmadan göz atarak, içlerindeki kocaman sazanlara bakarak, dönüşe geçtik.
Önceki postta bahsettiğim "Öksüz Köy" için yaptığınız yorumlara, verdiğiniz linklere o kadar mutlu oldum ki. Paylaşmanın güzelliğini bir kez daha hatırlattınız bana. Elbette gönül gerçekten bir yerlerde sorumlulukları ve yetkileri olan insanların bunu görmesini, görmekle kalmayıp gerekeni yapmasını istiyor. Umut her zaman var, insandan da umudu kaybetmememiz lazım. Kimbilir belki birileri duyar sesimizi. Güzel bir hafta geçirmenizi diliyorum.

Yorumlar

  1. Bol hareketli bir haftasonu olmuş Sevdacığım sizin için. Ama çok mutlu görünüyorsunuz. Yorgunluk yatıp kalkınca geçiyor zaten. Tavla oynamayı çok seviyourm. Ama hala çok acemiyim. Oğluma hadi tavla atalım dediğimde "yok anne ben acemilerle oynamam" diyor edepsiz.

    YanıtlaSil
  2. Sevdacım, eğer katılmak istersen yolla bana adresini, hala beklediğim adresler var çünkü... Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. ne güzel gezmiş eğlenmişsiniz, mutluluğunuz daim olsun.

    YanıtlaSil
  4. Yıllar oldu tavla oynamayalı.

    gülen yüzü hiç solmasın Bilgenin

    YanıtlaSil
  5. Gezdiğiniz yerleri çok beğendim...
    Bilgecikin fotoları da çok güzel,özellikle koca gözlüklü:)))

    YanıtlaSil
  6. Bilgeciğin fotoğraflarına bayıldım. Gülmek herkese yakışıyor ama çocuklara daha başka yakışıyor. Allah hepsini güldürsün. sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Dilekciğim ben oynarım acemilerle, hem de çok keyifli oluyor:))

    YanıtlaSil
  8. Buğdayım ben de seni öperim

    YanıtlaSil
  9. Noblesse teşekkür ederim, döndünüz mü tatilden)

    YanıtlaSil
  10. Nilhan amin diyorum tüm çocuklarımızın gülücükleri eksik olmasın.

    YanıtlaSil
  11. Natali, biz de deniz olmayınca atıyoruz kendimizi böyle göl kenarlarına:)) Ben de en çok o fotoğrafa bayıldım

    YanıtlaSil
  12. güngör çok haklısın, kocaman bir amiiin diyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder