Cuma

Hafta sonu Bilge'yle sinemada The Current War ı izledik. Fikir Bilge' den çıktı, ben filmin vizyona girdiğinden habersizdim. Elektrik savaşları deyince Edison ve Tesla aklıma gelmişti. Westinghouse ismini hiç bilmiyordum. Film Edison ve Westiinghouse' un rekabeti etrafında dönerken Tesla'nın da katkısı vurgulanıyor. Tabi ki Tesla ayrı bir film konusu diye düşünüyorsunuz. Edison rolünün hakkını vermiş, bence Edison' a sevimli bir ukalalık katmış,  akıllı adam rollerinin usta oyuncusu Benedict Cumberbatch. Tesla' yı oynayan Nicholas Hoult ise sahiden ayrı bir renk katmış. Biz filmi çok beğendik. Tavsiye ederiz.
Bu hafta Wanted izledim. 3 sezon, son iki bölümü kaldı. Tesadüfen rehin alınan iki kadının başına gelen talihsizlikler ve uzun bir kaçış öyküsü.
Kapağına bakmayın siz, ilginç bir kitap Afet. Bugün biter diye düşünüyorum. Çok uzatmadan, elinde süründürmeden okunması gereken, sıra dışı bir kitap.

Cumartesi günü için sezonu açalım diye tiyatro bileti almıştım. Dün mesaj geldi, oyunculardan biri rahatsızlanmış sanırım, yerine başka bir oyun koymuşlar. Yeni oyunu geçen yıl Bilge' yle izlemiştik. Biletleri iptal edeyim diye düşünürken Bilge oyun çok güzeldi, tekrar izleyelim dedi. (seviyorum bu çocuğu)

Sonraki hafta için bir bir workshopa yazıldık. Gençler İçin Farkındalık (Mindfulness) Atölyesi ne katılacağız. Bilge isterse sonrasında sekiz haftalık eğitime katılacak. Yazarım detayları...

Keyifli bir hafta sonu diliyorum...


Yorumlar