Cuma...

Güzel bir hafta oldu. Dün akşam Opera Sahnesi'nde Romeo &Juliet balesiyle haftamız taçlandı.
Bu sezonunun bizim için ilk temsiliydi. Bilge' yle gittik ve iyi ki gitmişiz  dedik. Çok güzeldi. Havada uçuşan dansçıların,  ayakları yere değmedi. O kadar iyi geldi ki bu seyir,  iki saatliğine her şeyi unuttum. İlaç gibi geldi. Bilge akşamdan beri dilinden düşürmedi.
Bu hafta en çok bu kızçeyi izledim. Youtube' a Liziqi yazınca kanalına ulaşıyorsunuz. Yemyeşil bir doğanın içinde sanırım büyükannesiyle yaşıyor. Peşinden ayrılmayan köpekleri ve bir ufak kuzusu var. Ekiyor, topluyor, pişiriyor...

Han Kang' ın Vejetaryen i üzerinde uzun süre etkisini hissettirmişti. Fuarda yeni kitabını görünce Bilge bana aldı:)) Çocuk Geliyor birazdan bitecek. Sonunu sabaha sakladım. Yine insanı darmadağın eden bir kitap, okuyun derim...

Ben kitap okurken, bu adamda böyle uyukluyor...Yerimden kıpırdamıyorum, rahatı bozulmasın diye...

Bitmeyen battaniyem var benim. Daha önce bahsettim mi hatırlamıyorum. Gezi sırasında  başlamıştım, rengarenk, kocaman bir, şey. Lakin çeyreği anca bitti. Onu çıkarttım, akşamları örüyorum ufak ufak...

Lavanta keseleri yapıp, bazaların altına, giysi dolaplarına sıkıştırdım...Mis oldu...

Havuç ve sarımsak fermentelemiştim. Dün açtım havuç çok iyi olmuş, sarımsak pek sevimli olmamış, biraz daha bekleyince iyi olur belki...

Keyifli bir hafta sonu olsun...

Yorumlar

  1. Ne güzel, duru, rahatlatıcı, ferah bir anlatım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ne güzel sözler bunlar...

      Sil
  2. Baleyle başlamanız şahane olmuş. Eminim çok keyiflidir.
    Mutlu hafta sonları diliyorum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen nasıl iyi hissettirdi, hemen yeni biletler aldım:))

      Sil
  3. Selam. Ana kız çok tatlısınız 😊
    Çocuk Geliyor kitabını okumayı bende çok istiyorum, yazarın anlatım dilşni seviyorum.
    Size de keyifli hafta sonu 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz, güzel bir kitap okuyun derim.konu ne kadar ağır olsa da dili o kadar iyi ki...

      Sil
  4. Liziqi ye baktım hemen ve bayıldım, dolu insanda
    takip ediyor ve ben de artıkhep seyredeceğm.Daire yi seyrediyorum ben
    bir de. bilmiyorsan bir bak, belki hoşuna gider.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi değil mi, ban terapi gibi geliyor. Daireyi bilmiyordum, bakayım:))

      Sil

Yorum Gönder