Perşembe

Patti Smith' in daha evvel Çoluk Çocuk kitabını okumuştum.Geçenlerde kitapçıda görüp almıştım bu kitabı. Kitap sade ve kısa. Aslında bir yazım hikayesi. Yazarın Paris yolculuğu sırasında bir mezar taşında  Devoument (Adanmışlık) kelimesini görüp, bunun üzerini bir öykü yazmasının hikayesi. Sonunda neden yazıyoruz ? sorusuna hep bir ağızdan haykırıyor koro ;öylece yaşayıp gidemeyiz diyor. Bu son cümle, tüm kitabı özetliyor.

Shıda Bazyar 'ın Geceleri Sessizdir Tahran kitabına başladım. Kitabın sayfa düzenlemesi ve puntoları ilk elli sayfada beni zorladı, ama insan alışıyor galiba:))

Bilge Momo' yu okuyor. Önce o okusun diye ben el atmadım:))

Kitap listesi yapmış, sabah sevimli sevimli sepetimi alır mısın? dedi:)) Alırım çocuk, almaz mıyım...


Yorumlar

  1. çok kalp Bilge'ye ve annesine <3<3<3<3

    YanıtlaSil
  2. Bu kadına bayılıyorum ♥️
    Kitaptan haberim yoktu ama kesinlikle okumak istiyorum. Not alındı 👍

    YanıtlaSil
  3. Bende Hayalperest kitabını okumuştum. Çoğunluk sevmese de anlatıö dilini, anlatışını seviyorum.
    Momo enfesti.
    Selamlar sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben onu okumadım. Bilge çok beğendi bitirmek üzere, ben de haftaya başlarım sanırım.

      Sil
  4. Bir yazım hikayesi ise, ben de okumalıyım zira bu aralar kendi yazım serüvenimi yaşamak istiyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder