Pazartesi Görünümlü Çarşamba

Uzun bir hafta sonu gibi oldu son birkaç gün. Cuma günü yoga dersim iptal oldu. Cuma sabahları benden çok çok ileri bir grup var, onların dersine devam edeceğim.Diğer gruplar, başlangıç seviyesinde. Zaten Bilge' yle haftada bir bu derse girdiğimiz için, ikinci dersimin seviyesi farklı olsun istiyorum. Benim kendi grubum üç dört kişi oluyorduk ama son haftalarda onlarda gelmeyince dersler iptal olmaya başladı. Sinir oluyorum insanların disiplinsizliğine...

Philippe Claudel' in Kokular kitabının ilk beş sayfasını okur okumaz kız kardeşe mesaj yazdım. Muazzam bir kitap seçmişiz diye.On beş kitaplık bir ortak okuma listemiz var. Mart ayına kadar tamamlayacağız. Kitap gerçekten uzun zamandır okuduğum en iyi kitaplardan biri oldu. Kokuların hatırlattığı anılar, kokularla dolu bir hayat, nefis bir anlatım. Aşırı tavsiye ederim.
The Kominsky Method' un 2. sezonunu izledim. Bu sezon sanki daha da güzeldi. Koca 2. sezonu benimle izleyince, ilk sezona başladı. İlk sezonu bir de onunla izledim, battaniyemi örerken...

Kefir mayaladım, badem ıslattım, güya sütünü yapacaktım. Sabah kabuklarını soymaya başlayınca bizimkiler üçer beşer götürdü:)) Yeşil mercimek, börülce ve kırmızı fasulye filizlendireceğim, onları ıslattım. Yemek yaptım derken dün bütün gün mutfakta geçti.Akşama kadar evden çıkmadık. Stefan Zweig' in Leporella kitabını okudum. Kitapta iki öykü vardı. Bir oturuşta bitti zaten...

Bu sabahta Çehov' un Bozkır ına başladım. Evet tutuştum:))sene başında kendime  137 kitap okuma hedefi koymuştum, 103. kitabımı yeni bitirdim. Bu ara elimde hep kitapla dolaşıyorum, bulduğum her fırsatta okuyorum. Derdim tabi ki kendimle. Bakalım ne yapabileceğim...


Yorumlar

  1. Bu hafta sonu hepimiz için uzun oldu. Hala pazarteside sanıyorum kendimi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder