Hafta sonu

Keyifli bir hafta sonu geçirdik.Cumartesi günü baya erken uyanınca balkondaki saksıların eksilen topraklarını tamamladım. Çiçeklerin diplerini kabarttım, mis gibi oldular.
 Piyano dersinden sonra yola koyulduk Bilge' yle.Havada yağmur kokusu. Hedefimiz Şinasi Sahnesi. Ayaklarımızın altında ezilen kuru yapraklar,haşırt huşurt sesleri kulaklarımızda...
Oyuna girmeden yemek yedik. Biraz erken gişeye gidip biletlerimizi aldık. Bekleme salonundaki rahat koltuklara kurulduk. Bilge kendi kitabını okudu, ben Afet' i bitirdim. Kitap sahiden ilginçti.

 Kontrabas oyununu geçen yıl Ziraat Sahnesi' nde izleyip çok beğenmiştim. Son anda bilet aldığımız oyun iptal olunca tekrar izleyelim dedik. Olcay Kavuzlu' ya bir kez daha hayran kaldık. Sahnede devleşti ve onun sayesinde Bilge' nın ağzından şu sözleri duydum ; anne tiyatro ne güzel bir şey, geçen yıl izledik ama ilk kez izlemiş gibi oldum  dedi. (ölsem de gam yemem,kesin)
 Bilge' nın manga tutkusu malum. Hafta sonu elime bu sevimli mangayı tutuşturdu. Made İn Abbyss. Çizimleri çok güzel, çok detaylı. Manga okumak pek benlik değil. Arka kapaktan öne doğru okumak, bir de sağdan sola doğru okumak beni çok zorluyor.Ama güzeldi.

Pazar günü hava yine yağmurluydu.Mutfaktan uzun süre çıkamadım. Lahana sarması yapayım demiştim. Tabi lahanalar kocaman olunca, geri kalanı fermenteledim. İçini de fazla yapmışım, dolapta kırmızı biber varmış onları doldurdum. O arada pırasa alıp pişirmeyi unuttuğumu fark ettim. Onu da pişirdim. Oldu bana üç yemek. Biber dolmasını zorlayabilirim ama lahana ve pırasa bana kalır. Yani bugün yine yemek yapmam gerekecek:((

Bilge' nın kışlıklarını çıkarttık. Küçülenleri ayırdık. Efes' e bir iki kazağı onardım :) mis gibi oldu.
Akşam üzeri park, dört ayaklı canlar, sohbet derken üşüyünce eve döndük.

Patti Simith' in Adanmışlık kitabına başladım. Uyuya kalmışım, sabah yeniden  başladım:)


keyifli bir hafta diliyorum...



Yorumlar

  1. Kontrabas oyununu yıllar önce eşimle izlemiştik ufacık bir salonda ve hayran kalmıştık. bitecek diye içimiz titremişti her saniyesinde. tekrar izleyebilmeyi o kadar çok istiyoruz ki sizin adınıza çok sevindim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder