BİZ GELDİK

 Cuma sabaha karşı kalktık, düştük yola. Öğlen Antalya'daydık. Kız kardeşimde İstanbul'dan gelmişti. Kısada olsa hep birlikte olduk, bayramı geçirdik. Bilge havalara uçtu. Bayram günü hariç her gün denize gitti.
 Gündüz gidemezse gece gitti:))
Sabah uyanınca önce kaç günümüz kaldığını sorup, sonra denize gidelim diye tutturdu. Şuan renk değiştirmiş durumda, kapkara bir kızçe oldu. Dün sabah dönüş yoluna çıkmadan önce uzun uzun pazarlık ettik, o yüzden ağlamadı. Yolda genelde uyurdu, bu sefer gözünü bile kırpmadan geldi Ankara'ya. Oradayken yol gözüme büyüyor ama gelince "sabah oradaydık, akşam burada Allah daha uzun mesafeler koymasın aramıza" diye düşündüm. Annemi yalnız bırakıp geliyorum diye hep üzülürdüm ama bu sefer teyzemler de geldi.Altı hafta birlikteler, o yüzden daha rahattım. Bilge denize teyzesiyle ya da babasıyla gitti. Ben bir tek bu fotoğrafları çektiğim akşam gidebildim. Annemle birlikte zaman geçirmeye özen gösterdim. İyide oldu.
Akşamı evde çoğunu giymeye zamanımız kalmayan valizden çıkarttığım kıyafetleri yıkamakla geçirdim. Her seferinde bunu yapıyorum. Bu sabahta ofise geldik, işleri biraz toparlayayım eve gidip temizlik yapacağım.
Güzel günler diliyorum hepinize...

Yorumlar

  1. Güzel geçtiğine sevindim,sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annemi, kardeşlerimi görmek güzeldi. Onun dışında maalesef bayramın tadı yoktu

      Sil
  2. Hoşgeldiniz, tatil bebelere yarar zaten genellikle. En kısa zamanda görüşelim işlerini toparla da, öpüyorum ikinizi de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk evet bebeye yaradı. görüşelim valla özledim

      Sil
  3. keyifli bir tatil geçmiş, hoşgeldin.

    YanıtlaSil
  4. Bilgekız yakında o kollukları atar bence.
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilge çoktan atacak ama biz cesaret edemiyoruz ekmekcim:)

      Sil
  5. you're in point of fact a excellent webmaster. The web site loading velocity is amazing. It seems that you are doing any distinctive trick. In addition, The contents are masterpiece. you have performed a magnificent process in this topic!
    Have a look at my web site :: Oyunu

    YanıtlaSil

Yorum Gönder