HAFTA SONU


Pazar sabahı önce ben uyandım. Dolabı kolaçan ettim. Markete inmeme gerek kalmadığını görünce pek sevindim. Hemen kahvaltı hazırlığına başladım. Önce Bilge uyandı, bana yardım eder diye pek heveslendim, ama o poposunu dönüp gitti, tv.nin başına kuruldu. O kadar gürültüye Koca uyanır zannettim ama güç bela ben uyandırdım. Üstelik kalkarken ciddi pazarlık yaptı "her şey hazır mı" diye. Neyse sonunda ailesini doyurmaktan memnun anne havasında bulaşıkları toparladıktan sonra, salondaki koltuğuma kurulup tam kitabımı almıştım ki  Bilge" hadi balık yemeye gidelim" dedi. "Daha yeni kalktık sofradan" lafım ancak on sayfa okumama yetti. Üstelik kağıt helva arası dondurma bile hatuna yetmedi. Doğru Gölbaşı'na bizim Rizeli' lerin yerine gittik . Kocaman bir Alabalık yedi. Bizse yarım porsiyonla tok midemizi doldurduk. Ardından Mogan'a indik. Hava gerçekten çok sıcaktı. Bilge biraz tekerlekli patenlerle kaydı. Dayanamayıp koca bir salıksöğütün altına çimlere attık kendimizi. Arka tarafta sakallı, şalvar vari pantolonlu kalabalık bir grup amca serilmiş yemek yiyordu. Sonradan balıkçı olduklarını anladım. Bize de kavun ikram  ettiler. Akıta akıta yerken   bir dilim kavunu "aslında memlekette herkes bir biriyle mutlu mesut yaşayabilir" gibi düşünceler geçti aklımdan.(bir dilim kavun nelere kadirsin!!!)  Ağacın  altına iyice yayılıp kitap okumaya başladım. Koca dizlerime yattı, kızçe bizi fotoğrafladı. Bir de etrafta ne kadar dal, çubuk varsa kış hazırlığı misali topladı. Zor ikna ettik eve götürmemek için:)) Bir daha ki sefere popomuzun altına serecek bir şey getirelim diyerek kalktık. Arabamızı park ettiğimiz yeri önce kaybedip, sonra bularak pek sevindik. Dönüşte Koca'nın yeni bir yer açan arkadaşına uğrayıp "hayırlı olsun "dedik. Son tiramusu Bilge'ye kısmet oldu, bana onu izleyip soda içmek kaldı. Koca'da bir demlik çayı bitirdikten sonra eve doğru yollandık. Salondaki sevgili koltuğuma oturup, kitabımı okurken uyuya kaldım.
Umarım sizin hafta sonunuzda bizimki kadar keyifli geçmiştir...

Yorumlar

  1. zevkle okudum :)
    tüm aralara kitap okumayı sıkıştırmışsınız aynı benim gibi :)

    YanıtlaSil
  2. Yerim onun o güzel gülüşünü:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder