BU ARALAR ATÖLYEDE

 Cumartesi günlerim benim için çok kıymetli biliyorsunuz. Özelikle resim çalışmaya başladığımdan beri daha da kıymetlendi. Bilge'yle birlikte koşa koşa kapıdan içeriye girip sınıflarımıza yollanıyoruz. Bu aralar farklı denemeler yaptığımızdan bahsetmiştim. Bunlar ilk denemelerim. Önce küçük iki tuvale çalıştım. Akrilik ve yağlı boya bir arada kullandım. 1965 yılı gazeteleri vardı hocamda, onlarla kolaj yaptık.
 Sonra büyük iki tuvale çalışalım dedik. Bunlar aslında daha bitmedi. Ama itiraf edeyim bu tarz çalışmak çok zor.
 İnsan belli bir süre sonra keyif almaya başlıyor. Ben özellikle çok gerildim yaparken, sonlara doğru yaptığım içime sindi.
Ve tabi ki papatyalarım onları yapmayı çok seviyorum.(buda henüz bitmedi) Her işim yarım diye düşünmeyin birkaç resim birlikte çalışmak daha verimli oluyor.
Bugün güzel bir buluşma yapacağız dönünce ayrıntıları yazarım.

Yorumlar

  1. ben ilklere bittim:) ne güzel uğraşların var arkadaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deli annem teşekkür ederim, çok mutlu oldum

      Sil
  2. Kullandığınız renkleri ve hayal gücünüzü çok seviyorum. Papatyaları bitirin bakalım son halleri bu hallerinden ne kadar daha güzel olacak!

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel sözler bunlar, çok teşekkür ederim

      Sil
  3. ooo...Maşallah canım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder