KÜÇÜK KAÇAMAKLAR

 İki gün küçük kaçamaklar yaptık Bilge'yle. Önceki gün akşam üzeri sıkıntıdan oflayıp puflarken Bilge'ye "nereye gidelim" diye sordum. Bu sorunun cevabı yaz kış hep aynıdır, "Kuğulu Park' a gidelim"
 Akşam üzeri havuzunda verdiği serinlikle, çok keyifliydi Kuğulu Park.
 Ben fotoğraf çekerken, Bilge kuğuları ve kuşları besledi.
 Park çok kalabalıktı, bizim gibi sıcaktan bunalan ,çocuğunun elinden tuup gelmişti.
Havuzdan yukarı doğru fışkıran suların arasından geçen güvercinler, altında dolaşan kuğular çok güzeldi.
 Hiç doymayan bu obur güvercinler,
 birbirlerini eze eze atılanları yemeye çalışıyorlar.
 Parktaki oyuncaklarda bol bol oynayan Bilge'yi hava kararırken eve gitmeye ikna etmek zor oldu.
Her zamanki gibi" yine çok az kaldık yaaaa" diye gitmek istemedi.
Dün sabah ikimizde çok geç uyandık. "Bugün işe gitmeyelim" dedik. Evde tembelliğin dibine vurduk. Bugün paşa paşa işe geldik, birikmiş işler var, şimdilik onlarla uğraşıyorum ama ilerleyen saatlerde ne yaparız hiç belli olmaz:)))

Yorumlar

  1. Bende gelmek istiyorum Kuğulu Parka.. :)) Belki bu kış, kısmetse..

    YanıtlaSil
  2. ne iyi olur, uçarız havalara:)

    YanıtlaSil
  3. Güzel zaman geçirmişsiniz,ben de çok seviyorum anne kız gezmelerimizi :)

    YanıtlaSil
  4. Ayh! Çok özledim Ankara'yı... Okudukça hoşuma gidiyor. Fotoğraflar güzel, anlatım güzel, Bilge... o çook güzel! :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder