YENİLER

 Tembelliğimin son demlerini yaşadığımı hissediyorum. Okullar açılınca ben de normal düzenime gireceğim diye umut ediyorum. Bu arada yinede boş durmayıp bir şeyler üretmeye çalışıyorum.
 Üstelik bu üretme çabalarım Bilge'nin bitmek tükenmek bilmeyen soruları ve malzemelerimden araklama çabaları eşliğinde oluyor:))
Hiçbir şey bulamazsa okuduğum kitapta nelerden bahsedildiğini sorup duruyor. Eğer sanat kitabı (bol resimli kitaplarsa) alıp eline kitabı ukala ukala bakıp, "renkleri güzel kullanmış" şeklinde yorumlarını ekliyor:))
Beni her sabah ofise gitmemek için ayartmaya çalışması ise cabası zira çoğu zaman işe yarıyor. Dünde öyle bir gündü, önce pazarlık yaptım "bir yere götüremem seni" dedim. "Olur" dedi itiraz etmeden. O kesip, boyayıp yapıştırırken, ben de  "Yalnız Kadınlar Sokağını" okudum. Geçen ay Maeve Bınchy'nin hayatını kaybettiğini duyunca onun hiç kitabını okumadığımı  fark edip, son kütüphane ziyaretimde bu kitabını ödünç aldım. Kitap bitti ama artık bu tarz kitaplar bana keyif vermiyor. Bugün Sait Faik',n "Lüzumsuz Adam" ına devam ediyorum. Ayrıca Goya ile ilgili bir kitabında son sayfaları kaldı. Okuduğum her ressam hayatı beni gerçekten etkiliyor. Bunlardan da bahsedeceğim. Bu sabah aklıma süper bir bileklik fikri geldi bugün birazda onunla ilgili çalışırım diye düşünüyorum. Dün ayrıca vişne suyu yaptım, bir yudum tadına baktım. Sabah güzel bir bardakta fotoğraflarım diye düşünürken Sevgili Kocam ve kızım akşam hüpletmişler, bana boş sürahi kalmış:((

Yorumlar

  1. Merhaba çok güzel çalışmalar olmuş ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, ellerinize saglik, cok guzeller.

    Bende bloguma beklerim.

    Sevgiler

    bilginanneler.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder