18 Aralık



 Dün bu ayın eğitim buluşması bitti. Bir sürü yeni bilgi, unutulmuş hatırlanan bilgi, doğru sandığım bilgilerle birlikte dört kalem ödevle bitti. Ödevleri tamamlamak için iki haftam var ama beni aldı bir inek öğrenci telaşı:(

Muhasebecimle yaptığımız son toplantıda bir sürü e bişey (e mühür, e fatura, e mizan falan filana) geçmem gerektiği gerçeğiyle yeni bir program aldım. Uzun süredir paket program kullanmıyorum, onun eğitim videolarını izleyip anlamam gerek:(

Bu yıl için İş Bankası' nın Geleceğe Orman projesine adım sayılarımla kazandığım puanlarla ikinci fidanımı bağışladım, yaşasın :)

Becoming Sherlock: Kızıl Çember yakın gelecekte bir uyarlama. Storytel'de dinledim, dinlemekten bıkmayacağım kurgulardan Sherlock. 
Elif Derviş' in Uyuşma kitabını da dinledim, pek sevmedim.

Bu sabah Himet Hükümenoğlu' nun ilk kitaplarından Kar Kuyusu' nu dinlemeye başladım. Baskılarını bulamadığım kitaplarına Storytel' de rastlamak iyi oldu. 
İki manga var elimde okuduğum, çizimleri şahane.
Robinson' un Mavi Evi oturmaya başladı gibi.
Ödevlerimden biri yeni bir kitaba başlamaktı. Ben de Stephane Malandrın' in Kitap Yiyici 'sine başladım.

Ben kaçıyorum, işim çok, Güzel bir hafta olsun. 


Yorumlar

  1. İyi haftalar, kolay gelsin program öğrenme işlerinde. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol Sevin Abla nolur çok kolay gelsin büyüdü gözümde:(

      Sil

Yorum Gönder