08 Mart


 Kayıp Zamanın İzinde maceramızın ilk kitabını sabah bitirdim. Swann'ların Tarafı öncelikle Proust' un dilini çözmek, ardından neredeyse hiç diyalogsuz akışa alışmak açısından epey zorladı. Bir ara Swann' dan da Odette' den de fenalık geldi kitap bitince diğer kitapları düşünmeden de edemedim:)


Gece Efes' in ağrısı vardı, ilaç pek rahatlatmadı. Sabah arada verdiğim ağrı kesiciyi verdim. Yürüyüşümüzü yaptık, şimdi içeride uyukluyor. Ben de kafam dağılsın diye ilk kez bir Qigong dersine katıldım. Sakinliği hoşuma gitti. Ders verdiğim grupta öğrencilerden biri boyun düzleşmesi sebebiyle fizik tedaviye başladı iki hafta yoga ve spor yok. Bir diğeri dizini incitmiş, en heveslileri de kötü şeyler yaşamış hiç halim yok dedi:) Akşamım bana kaldı, kitapta aslında bu kalan zamanda bitti. 

Hafta sonu için MDT (Modern Dans Topluluğu) nun gösterisine bilet aldım. Pazar günü de gözümüz yerse belki Art Ankara' yı ziyaret ederiz. Evi toparlayayım bugün, okuduğum bir manga var o biter sanırım. Yemeğim var, mutfakla hiç uğraşmayacağım. Sabahtan bir gayret nevresimleri de değiştirdim. Canım kendime bir kahve yapayım, iyi bakın kendinize...

Yorumlar

  1. Modern dans gösterisi seyretmedim ne zamandır, bir bakayım burada neler varmış? İyi seyirler size. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder