22 Şubat


 Buğday Derneği' nin görseldeki paylaşımını görünce içim kıpır kıpır etti. İlerleyen günlerde cemreye bir sürü kulp takacağımı, nereye düştü, nereye gitti diyeceğimi bilsem de, bu haber keyif verdi. Hafta sonu yoga eğitiminin ilk ayağı bitti. Çok yorucu geldi, evde herkesin önce hapşurmaları, tıksırmalara , ardından burun akıntısı ve öksürüğe çevrildi. Hastalık drama kraliçesi Koca' dan çıkıp eve yayıldığı için ben mesela hasayım dahi diyemedim. Yazık Bilge zaten hiç iyileşemiyorum halindeydi. Bugün çok daha iyiyim, öksürük geçti ama burun tıkanıklığı devam ediyor. Her bulduğum boş vakitte yattım ve uyuya kaldım. Çok okuyamadım, Şilili Şair devam ediyor hafta sonuna doğru biter. Okunacaklar arasında Kayıp Kentin Radyosu' nu da görüp, ona da başladım. Kız kardeşle Proust' un Kayıp Zamanın izinde serisi okumalarımız devam ederken, her gün yarımşar saatlik birlikte Mesnevi okuması yapıyoruz. O da,  ben de tek başımıza okuyamayacağımızı fark ettik. Farklı basımlarda iki Mesnevi' den birlikte okuyup üzerine konuşuyoruz. Acelemiz yok, ne zaman biterse dedik. 

Akşama grup dersi var, güzel bir akış hazırladım, işleri de ufak ufak hallettim, şimdi gidip biraz kitap okuyayım. 

Yorumlar

  1. Hastalıkların ikinci sezonu başladı gibi geliyor bana. Bizim sınıftan biliyorum tekrar ateşlenmeler, öksürükler başladı. Bir dedün bir çocuk kabakulak olmuş annesi aradı haber verdi. ondan önce ki günde okula gelmişti. Allahım ne yapacsğım bilmiyorum, bulaşma riski çokmuş. Biz de çocuklar küçük olduğundan geçme olasılığı yüksek bi de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah kıyamam umarım bulaşmamıştır ya da hafif atlatırlar diyeyim...

      Sil

Yorum Gönder