12 Şubat


 Behice' nin Yarım Kalan İşleri' ni dinledim. Nerdeyse dinlemeyecektim, seslendirme hızını bir tık arttırınca her şey yerli yerine oturdu.

Efes' in mamasaına inanılmaz ( niye inanamıyorsam) bir zam gelmiş. Of poff dedikten sonra, canı sağolsun dedik. Ne diyelim? Cumartesi gecesi arkadaşı ve ailesiye tiyatroya giden Bilge' ye ulaşamayan Koca ortalığı, en çok da beni ayağa kaldırdı. Oyunun 155 dakika olduğuna ikna olması zor oldu. Çocuk eve gelince hiçbir şey olmamış gibi davranması takdir edilesiydi. Olan benim uykuma oldu ( rahatliktan değil vallahi erken uyuya kalıyorum)

Efes'le uzun uzun yürüdük. Yanımızda kimse olmadığı pek iyi oldu, kafamızı dinledik. Dönüşte de parkta oturduk. Efes emekli albaylık yaptı ben onu izledim.

Alejandro Zambra' nın Şilili Şair kitabına başladım. Bildik sularda yüzmek ne keyifli.

İşleri bugünlük bitirdim, arayan bana ulaşamasın. Masamı toparlamam, biraz çizim, bolca okuma planlıyorum, dinimiz amin diyorum...

Yorumlar