27 Haziran
Bu sabah uyandığımda Koca çoktan kalkmış Efes'i gezdirmiş, işe gitmeye hazır ve nazır görünüyordu. Ah bin şükür, dün yedi bitirdi beni:(
Akşam gezmesinden sonra Sinema Paradiso filmini izlemek için oturdum, baktım bir süre sonra o da ekranın karşısına ilişmiş. Birlikte izledik, nasıl güzel bir film. 1988 yapımı bu filmi ben nasıl şimdiye kadar izlememişim diye hayıflanmadan edemedim. Müzikleri de çalma listeme eklendi.


Mutfakta işleri hallederken de Erkeksiz Kadınlar' ı bitirdim. Aslında kitap beni önce biraz ürküttü, masalsı, büyülü gerçekçilik tarzı anlatımına bir süre sonra alıştım. Zaman geçişleri ise karman çorman geldi. Tekinsiz ve tedirgin edici his bitene kadar hep üstümdeydi. Sevmedim diyemem ama sevdim de diyemem. Arka bahçede kendini ekerek ağaca dönen kadın zihnimde öyle canlandı ki, kolay kolay çıkmaz gibime geliyor.
Yarın bahçeye gidebilecek miyiz emin olamıyorum, bugün gösterecek bunu. Nato zirvesi yüzünden pek çok yolun kapalı olduğu söyleniyor. On gün hayat daha da zorlaşacak sanırım. Her kafadan da ayrı bir ses çıkıyor, bakalım neler olacak...



Yorumlar
Yorum Gönder