26 Haziran
Dün akşam çok hastayıımmmmm diye eve gelen Koca, yatış o yatış inleye meleye yatıyor. Doktora gidelimlere, şiddetli hayırlar eklenince bir adım geri çekildim. Emir eri şeklinde ne isterse yapıyorum. Bu halimde pek hoşuna gitmedi, içinden söylediklerini duyuyorum filan demeye başladı. Az evvel de tansiyonunu ölçtü, çıkan normal değerleri beğenmedi. Neyse ya sabır...
Sabah erkenden Efes' le yürüyüşe çıktık. Hava mis gibi, yolda hiç sevmediği kocaman bir köpekle karşılaştı.Önce görmezden geliyordu ama karşısındaki havlayınca karşılıksız bırakmadı:) Yaklaşık üç buçuk kilometrelik turumuzu tamamlayıp eve geldik. Kahvaltı yine hafiften inleme modundaydı.
Deniz Göktaş' ın son izlediğimiz gösterisi yayınlanmış. Sabah sabah ilk kez izliyormuş gibi bir daha izledim. Sabah güzelleşiverdi.

Bugün planlı programlı pek bir işim yok. O yüzden bolca okurum diye düşünüyorum. Bir de film var aklımda.
Kocaman güllerin yerini minikler almış, sınırları aşma derdindeler ve çok güzeller.



Yorumlar
Yorum Gönder