10 Eylül Cuma


 Günün cuma olmasının mutluluğuyla uyandım. Bilge çoktan uyanmış anime izliyordu. Balkondaki çiçekleri sulayıp, kahvaltıyı hazırladım. Kırmızı halı sermemi bekliyorlar sanırım diye düşünüp, daha çok beklerler diyerek oturdum, başladım kahvaltıya. Geldiler hemen, hain Efes bile sonradan geldi:)   Öğleye kadar yoğundu. Efes' le yalnız kalınca ofiste  yemek yaptım, kitap okudum, müzik dinledim...

Rocanno' nun Dünyası' nı rafta görünce gülümsemiştim. Ursula' nın okumadığım kitabı kalmadı diye düşünürken çok yanıldığımı fark ettim:) Ne güzel bir yanılgı...ne çok yazmış, ne güzel yazmış,iyi ki yazmış...

Bilge okuldan gelince Efes' le ikisini ofiste bırakıp, yoga dersine gittim. Gerçi gidişim zor oldu, okul çıkışı çocuklardan evlerine taksiyle giden çokmuş. Duraktan gelen her taksiye" abla ben çağırmıştım " diyerek atladılar, beşinci taksiye ancak binebildim...

Yoga dersi çok güzeldi. Winyasa ağırlıklı, nefes nefese ama güçlü bir dersti...

Güzel bir yorgunlukla eve dönüyordum. Bizimkiler yoldan aldılar beni...

Efes' i gezdirmişler, nasıl sevindim:)



Yorumlar