14 Eylül Salı


Herkes uyurken uyandım, yeni bir resme başlamıştım. Bir iki kat boya attım. Kaçıncı kayığım bu hatırlamıyorum ama en eski püsküsü bu:) Refarans bir fotoğraftan 
çizdim, daha bitmedi. Güzel bir ışıkta, bir daha üzerinden geçmeli. Paylaşacak bugüne dair daha güzel bir fotoğrafım yoktu.

Bilge dün ikinci doz aşısını oldu. Bugün biraz nane molla. Yine de okula gitti. Sınıfında aşı olan çocuk sayısı çok az. En yakın arkadaşının anne babası aşı karşıtıdıymış ve kız istemesine rağmen onun aşı olmasına izin vermiyorlarmış. Aşı karşıtlığı meselesini ne tarafından tutarsam tutayım, mantıklı bir açıklama bulamıyorum. Allah akıl versin diyorum.

Yoğun bir gündü. Yemek hazırlamak dışında başımı kaşıycak vakit olmadı. Bir ara Efes' i parka götürdüm, o da gök gümbürdemeye başlayınca koşa koşa ofise döndük. 

Hal böyle olunca akşamki yoga dersi gözümde büyüdü ama saatinde derse gittim. Hoca bugün çok hafif, omuzlarınızı ve boynunuzu rahatlatacak bir ders yapacağız deyince çok mutlu oldum. Omuzlarım en dertli uzuvlarım. Biraz zorlandım ama en son şavasanada omuzlarıma kum torbaları yerleştirdi hoca, nasıl iyi geldi. O kadar rahatlamıştım ki bir ara içim geçmiş:)Ders bittiğinde ağzım kulaklarımda çıktım stüdyodan. Baktım Koca' yla Efes kapıda beni bekliyor, daha da sevindim. 
Efes önde biz arkada eve geldik.

Duşumu aldım , birazdan Ursula' nın Fomalhaut II gezegeninde dolaşırken uyuya kalırım...
 

 

Yorumlar

  1. Şu omuzların taşıdığı yük nedir, a canım? Ben de omuz, trapez sertleşmesinden muzdaribim. Uğraşıp biraz esnetip gevşetiyorum, sonra biraz stress, haydi bakalım sar başa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevin Abla benim ki genetik olarak kapalı bir omuz ve üstüne yıllarca duruş bozukluğu ama sahiden özellikle pandemide daha çok fark ettim en ufak bir streste hemen omuzlarım ağrıyor:(

      Sil
  2. aa bilge oldu mu aşı? ben peline yaptırmakta kararsızım aslında aşı karşıtı da değilim
    kendim üç tane yaptırdım. yine de çocuklara, gençlere nasıl olur diye kafamda
    sorular var. bilemedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buketcim valla o kalabalığa başka türlü göndermeye içimiz razı olmadı. Artık bununla yaşayacağınıza göre tedbiri almak lazım dedik. Yan etkisi de olmadı şükür. Kendi de aşı olmak isteyince yaptırdık.

      Sil

Yorum Gönder