8 Eylül Çarşamba


Koca pazartesiden beri ofisi toparlıyor. Önce kağıt kürek, arşivle başladı. Ardından yedek parçalara el attı, helak etti kendini. İş güçte kaldı tabi ama kimin umurunda...Neyse Bilge okuldan gelince, ikimiz eve döndük. O saatte taksi bulmak ne zormuş...

Çamaşırları topladım, baklona biraz çeki düzen verdim. Havaların aniden soğumasıyla çiçekler ufaktan etkilense de iyi görünüyorlar.

Lüzumsuz Kadın bitti. İnanılmaz bir kitaptı, bir dolu not aldım, gerçekten doyurucu, keyifli bir okuma oldu.

" Ve Sonra Dans Ettik" filmini izledim. Güzel, tutku dolu bir filmdi. 

Kuruyan sarımsakları, robotta çektim fena olmadı. Aslında öğütsem daha iyi olacağını fark ettim. Belki bir posta daha kuruturum.

Şimdi biraz elma dilimleyip koydum kuruması için. Biberiyeler ve adaçayı kurudu. Kavanozlayıp kaldırdım. 

Hafta sonu azıcıkta çam yaprakları toplar kuruturum. Geçen kış tütsü niyetine, bol bol yaktım, mis gibi olmuştu...

Kışlık domates sosu ya da menemenlik yapmıyorum, bizimkiler yemiyor. Geçen sene erik pestili falan yapmıştım ama bu sene pek yapılacak gibi görünmüyor.

Bilge elime bir manga tutuşturdu, yatmadan onu okuyacağım...

Yorumlar